MotoNews.pl
6 Starletka ;) (30363/18) - PT

Starletka ;)

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Hej, napalilem sie na "Gwiazke" jak nie wiem. Chcialbym kupic sobie model z roku 91-93 i najlepiej z silnikiem 1.5D, Jestem raczej kierowca ktory lubi jak autko malo pali a nie jak da sie jechac nim 200km/h . Czy wiecie do kiedy Starletki byly z tym silnikiem produkowane, taka z 92r juz widzialem, ale do kiedy do 96r ?
A co myslicie o przerobce na gaz jak nie uda sie takiej z dieselkiem kupic a bedzie bardzo ladna ?
I druga sprawa, gdzie taka dobra dorwac, juz tyle sie naszukalem i raz znalazlem z 87r ale to za stara, a po 90 troche lepiej juz to autko wygladalo, na taka z 96 to mnie jeszcze nie stac. Pozdrawiam Wszystkich i ciekwy jestem co napiszecie.
gg 856822

[ wiadomość edytowana przez: NoMysz dnia 2003-11-12 08:51:42 ]

No mykaja dwie fajne starletki po Poznaniu to moze ci koledzy pomoga
Zwolenikiem gazu jestem ale w tak malym samochodzie i z malym silnikiem to jest to sprawa do glebokiego przemyslenia.

No wlasnie chetnie bym sobie obejrzal jakas z tych lat w Poznaniu zeby sie bardziej napalic Juz kogos dorwalem kto chce sprzedac ale jeszcze mi mowi ze mam poczekac z 2-3mc , a jak tu czekac jak ja juz ja chce

To kto mi pokaze swoja Starletke. Szymon Poznan

no ja moge Tobie pokazac ale troszki daleko.
moja jest z '92 silnik 1.3, na liczniku wlasnie wybilo 170kkm /na gazie od 50kkm/ i jak na razie nie narzekam. spalanie miasto/trasa ~10/8 l/100km. co by tu jeszcze? rdzy ani sladu, zebym sam nie chcial to bym do niej nawet zlotowki nie muslal dokladac /troche rzeczy powymienialem ale to raczej normalna eksploatacja/

No to bajer, ale skad taka z gazem wychaczyc, jak ktos ma do sprzedania to sie pisze odrazu. Albo z 1.5D ale tej dostac to jak igle w stogu siana znalezc takie same szanse

Samemu gazowac trzeba.

Cytat: