Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
egon Katowice | 2003-12-02 20:24:45 Jutro ją odbieram! ![]() moto.allegro.pl/show_item.php?item=18522762 Wiem, jestem gadżeciarzem... BTW: Ile kosztowało sprowadzenie do Polski tego zapłonu V generacji do Łady? Zastanawiam się czy sprawadzić to czy zlecić zrobienie zapłonu elektronicznego z potenciometrem regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu na desce rozdzielczej... ![]() [ wiadomość edytowana przez: Góral dnia 2003-12-02 21:01:57 ] [ powód edycji: adres na link przerobiłem ] |
![]() zax ŁADZIARZ była LADA 21072 '88 Konin | 2003-12-02 20:28:49 ups no nieźle....... ![]() szkoda ze nie pojawiła sie w watku o allegro-bo wtedy moze bym z tobą licytował ją ![]() ![]() pluje sobie w brode ze nie sprawdziłem-FAAAAAJNA ![]() ZYCZE MIŁEGO I LEKKIEGO KRĘCENIA ![]() pozdrawiam |
![]() Grzesiek SYMPATYCZNY GOŚĆ Opel Astra II/ HONDA ... Białystok | 2003-12-02 20:49:51 Zax,nic straconego,skontaktuj sie z Polenem,to on sprzedaje te kierownice.Ma sklep w bytomiu. www autolada.prv.pl |
![]() Piotr_Kraków SYMPATYCZNY GOŚĆ TOYOTA Avensis Wagon ... Kraków | 2003-12-02 20:56:44 Powiem więcej, Polen ma takie kierownice taniej ( z tego co pamiętam), a juz pewien jestem, że 1 szt. ma Pan inż. Czech.
Egon gratuluję, a powyższe informacje, są dla innych chhętnych ![]() Pozdrawiam |
![]() Leszek_Gdynia (S) Przyjaciel LKP była LADA 21072 '88 Gdynia | 2003-12-02 21:12:33 Powiem wiecej - Polen ostatnio pisał, ze ma jedna sztuke tej kierownicy i to jest prawdopodobnie ten egzemplarz ![]() No cóż Egon - chyba troszku przepłaciłeś, a do tego jak to pisał Polen "można sie zasze potargować". ![]() No dobra - z litości ci pozazdrościmy ![]() |
![]() Grzegorz2107 SYMPATYCZNY GOŚĆ Lada 21072 Västerås/Sverige | 2003-12-02 21:49:39
. Oczywiście , że zazdroszczę, bo to piękna kiera jest. Mam nadzieje , że piekna nie tylko na fotografii ale i w rzeczywistości. Napisz jak sie ją trzyma , jak leży w dłoni i czy warto płacić te 140 ![]() |
![]() polen samara Katowice | 2003-12-02 23:12:01 pisalem o kierownicy w moim poscie 30 listopada ale nikt sie nie zglosil to wrzucilem to na allegro, ale napewno zaden klubowicz nie przeplaci. |
![]() mily_byd SYMPATYCZNY GOŚĆ FSM PF 126p '93 bydgoszcz | 2003-12-02 23:54:45 Eee... a ja tam nie lubię sportowych, trójramiennych kierownic, chociaż niewątpliwie są funkcjonalne. Jak już to kierownica czteroramienna (w 2107 fabryczna moim zdaniem jest rewelacja, bardzo funkcjonalna z resztą, bardzo dobrze dopasowane użebrowanie). Albo też dwuramienne są fajne - z tym, że wtedy jak żebra idą pod skos a nie prosto.
W każdym razie Egon gratulacje, oby się sprawdziła kierownica - funkcjonalności życzę ![]() Miły |
![]() OSS SYMPATYCZNY GOŚĆ Łada 2107 Szczecin | 2003-12-03 01:13:37 Mily pojezdzil bys ze sportową kierownicą to zmienił bys zdanie o fabrycznej ![]() Pozdr OSS |
![]() thaniel Fiat Siena/Opel Astra Warszawa - Natolin | 2003-12-03 02:03:11 Fajowa kiera gratuluje sam bym kcial takom
pozdr |
![]() Mateusznia SYMPATYCZNY GOŚĆ takietam... wieś gdzieś (pod Wawą) | 2003-12-03 13:54:56 Taaaa... W ramach "pocieszania" -> Ja qpiłem taką (no wygląda podobnie w każdym zrazie) na Ukrainie za coś z 50,- PLN w przeliczeniu ... Przywiozłem z Krymu, gdzie ceny są wysokie ![]() Ale faktycznie -> Fajna jest ![]() [ wiadomość edytowana przez: Mariusznia dnia 2003-12-03 14:05:32 ] |
![]() Konriii SYMPATYCZNY GOŚĆ mnogo ;) KRAKÓW | 2003-12-03 18:39:32 taką samą kierę miał przecież Svero w rajdowym ziguli (pamiętają uczestnicy 3go zlotu w sulejowie ![]() ![]() |
![]() andrzej_krakow (S) MEGA ŁADZIARZ ![]() Złom 2105 aktualnie Warszawa | 2003-12-03 18:43:15 Konrad, a ta Wasza Monte Carlo jaką ma średnicę?
Andrzej |
![]() Konriii SYMPATYCZNY GOŚĆ mnogo ;) KRAKÓW | 2003-12-03 18:46:11 nie mam pojecia - trzebaby zmierzyć.
Ale bardzo mała jest ![]() ![]() |
![]() robal SYMPATYCZNY GOŚĆ Astra Hatchback GB/M ... Kettering (Northants, England) | 2003-12-03 20:00:41 Ma się rozumieć, że ta kierownica, której wszyscy mamy zazdrościć egonowi jest "fabryczna" ??? tzn. 21 ząbków, bez żadnych nab, przeróbek, nabijania na siłę itd ?????
Jeśli tak, to zazdroszczę !!! Czekam również na info jak się sprawuje w codziennym użytkowaniu. |
egon Katowice | 2003-12-04 19:41:37
To zazdrość! ![]() ![]() Pierwsze wrażenia eksploatacyjne: Kierownica jest niewiele mniejsza od orginalnej i grubsza, ale sprawia wrażenie znacznie mniejszej. Trochę brakuje mi choćby delikatnego żebrowania, ale zwiększona grubość sprawia, że mimo tego chwyt jest bardzo pewny. Wykonana dość solidnie, choć przycisk klaksonu robi trochę tandetne wrażenie (szczególnie znajdujący się na nim nalis LADA z folii odblaskowej mieniącej się kilkoma kolorami), ale to da się stsunkowo łatwo poprawić. Trochę też hałasuje mi ślizgacz przycisku klaksonu (styk tego przycisku), ale tylko podczas kręcenia kierownicą... ![]() ![]() ![]() Podsumowanie Zalety: - łatwiejsze i pewniejsze prowadzenie pojazdu - wygodniejszy chwyt dzięki większej grubości - ładny wygląd kierownicy Wady: - tandetnie wyglądający przycisk klaksonu - konieczność własnoręcznego wykonania nacięć na pierścień wyłączający kierunkowskazy - brak żebrowania zapobiegającego ślizganiu się rąk Naprawdę gorąco polecam tą kierownicę. Używanie jej to duża przyjemność. Nie żałuje ani złotówki wydanej na nią! |
pawel_krakow | 2003-12-04 22:16:09 No prsze POLEN- polecam Ci umieszczenie tego opisu pod zdjęciem kierownicy ![]() Pięknie opisane. Ale widze ,że ze zdjęciem starej kierownicy miałeś podobne problemy jak my z Konriim. Konrad bowiem po telefonicznym instruktazu udzielonym przez Andrzeja pociągnął zgodnie wskazówkami w.wymienionego "mocno"i...prawie złamał nos gdy stara kierwonica puściła. Ale nie zapomniałeś zaklepać spowrotem taj nakrętki??? Paweł |
egon Katowice | 2003-12-05 01:19:11
Teraz jest bardzo solidnie przykręcona, ale nie zaklepywałem jej jeszcze, bo nie wiem czy nie będę tego ślizgacza smarował... |
egon Katowice | 2003-12-05 12:37:25 I jeszcze jedno spostrzeżenie. Za każdym razem gdy dochodzę do oporu kręcąc kierownicą, to jestem zaskoczony: "To już?!?!". Naprawdę kręci się tym ze dwa razy szybciej! A bardzo korzystne położenie szprych sprawia, że choć kierownica jest mniejsza, to ma się wrażenie znacznie mniejszych oporów niż na orginalnej. I jakoś tak sama się ustawia do ręki... Naprawdę różnica kolosalna! ![]() |