125p, 76 KM, 130 Nm

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco




dzis moj kant zostal zhamowany. wynik jest calkiem zadowalajacy. no ale nie jest to na pewno 2,0 dohc )
pozdrowki
  
 
no ale jak tak porównuje do konia to moment naprawde spory
  
 
no wlasnie moment jest spory, seryjny to bodajze 114 a tu wzrost o prawie 15% goorek tulmacz se teraz...
  
 
eee nie pojebalo wam sie cos?
lepiej niz fabryka ?? i skad taki duzy moment ????
seryjnie jest kolo 121 :>
troszke dziwne :> chyba ze silnik masz troche dlubany + po remoncie(dotarciu) :>
bo z tasmy zjechany FSO pewnie nie mial takich wartosci :>
hmm ????
  
 
to jest silnik polonezowski 1600 OHV.. seryjnie 87KM i 134Nm..
  
 
zgadza sie. silnik 1600 OHV z poloneza. podane wartosci przez schwepesa sa prawdziwe. wiec moment ok a koni mniej. silnik byl remontowany we wakacje. pozdrowki
  
 
aha to wszystko wsio wporzadku
na przyszlosc podajcie z wykresami silnik i zakres przerobek jak sa :>
  
 
z przerobek to:

1) remont silnika
2) przerobiony uklad wydechowy (wywalony srodkowy tlumik, koncowy nazwijmy to sportowy. praktycznie przelot)
  
 
No niezle a mówiłeś , że Ci fura niedomaga Pozdro
  
 
jak czytać te wykresy ?
  
 
Żeby mi się chociaż tyle udało osiągnąc po naprawie mojego DFa, to będe się cieszył !!
A tobie goorek gratuluje wyniku....zmierzymy sie na kręciole hehe...
  
 
hahahaha o ile bedzie snieg ))) jak nie bedzie sniegu to nie bede jezdzil jak juz mowilem ze wzgledu na oponki ) troche mi ich szkoda. pozdrowki
  
 
pier..... opony!!! startujesz i koniec!!!qde. ja az sie boje swojego schamowac.. choc chcialbym... tyle ze wyjdzie ze mam najslabszego kanta i co to bedzie
  
 
Cytat:
2003-12-15 16:15:56, misieq pisze:
pier..... opony!!! startujesz i koniec!!!qde. ja az sie boje swojego schamowac.. choc chcialbym... tyle ze wyjdzie ze mam najslabszego kanta i co to bedzie


Spoko, jesli sie pojawia wykresy mojego to nie bedziesz mial najslabszego