| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
SpeedR Była biała lodówka, ... Wawa/ Perth (Aussie) | 2003-12-05 20:51:40 Hmm, a może by tak... akumulator ??? |
torito Espero 1.5 GLX 16V Warszawa | 2003-12-05 21:03:44 Od jakiego czsu masz Lpg i kiedy ostatnio zaglądałeś do parownika ? |
wrolo espero 1.5 GLX Wrocław | 2003-12-05 21:09:05 Instalację gazową założylem w lutym, ostatnia regulacja była we wrześniu a nowy akumulator założyłem w połowie października.
|
-JACO- Klubowy Weteran Megane RS250 Cup Warszawa | 2003-12-05 21:14:51 no a jak z tą wilgocią???
Popsikaj WD40 na styki WN....... |
torito Espero 1.5 GLX 16V Warszawa | 2003-12-05 21:28:10 To chyba czas udać się do gazownika.
Wspomnij mu że ktoś ci mówił o parowniku, coś tam może być nie tak. PZDR |
wrolo espero 1.5 GLX Wrocław | 2003-12-05 21:36:06 OK - dzięki za wskazówki. Mam nadzieję, że WD-40 pomoże a jak nie, to pojadę do gaziarza.
Pozd., Wrolo |
Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2003-12-06 13:48:20 A sprawdzałeś kody błędów w komputerze?
Jesli nie to sprawdź! Przyczyny takiego zachowania auta mogą być różne. Po rozgrzaniu silnika komputer przestawia sie i zaczyna opierać głównie na danych z sondy lambda. Gdy jest zimny wielkość wtrysku ustalana jest na podstawie danych z innych czujników (sonda jeszcze jestzimna i nie działa) Przyczyny wg mnie: - czujnik TPS (położenia przeputnicy) - MAP (czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym) - a może CTS - czujnik temp. płynu chłodzącego? A może zanieczyszczony/uszkodzony silniczek krokowy (na to bym obstawiał gdyby ciepły silnik też zachowywał się dziwnie) a może... cała masa innych czynników... podejrzewam że może to być jakaś pierdoła, np. słaby kontakt z masą komputera lub jakiegoś czujnika... powodzenia! |
Janow signum1.9/corsa1.4Si Kraków | 2003-12-07 14:04:07 Ja miałem straszne problemy z odpalaniem na zimno jakies 2 mce temu. Zwracałem się nawet z tym tutaj szukając winy w paliwie, filtrze itp. Auto na zimno nie paliło (szczególnie na wilgotno). Pewnego dnia już żywcem nie mogłem odjechać z pracy. Kumpel zaczął uszać kablami a ja kręciłem. I jak go nie pierdyknie nagle! Chłop zbladł ale nic mu nie było. Okazało sie że miałem wypalone gniazdo na cewce. Poruszałem kablem WN i odpadło gniazdo... iskierki skakały gdzies pod spodem i nie było widać. Kupiłem od razu cewke (tylko 100zł!) i ruszyłem. Auto dla odmiany zaczęło przerywać, bo poruszany kabel zaczął przebijać. W obawie o uszkodzenie komputera przez skakajace iskierki podjechałem po kable. Wymieniłem jeden odpalam... a tu obroty biegu jałowego 5500 i nie spadają. Już myślałem, że wykrakałem, ale na szczęście jak zawsze na wszystko dobry jert reset. Po resecie kompa wszystko wróciło do normy. I jest OK. Aby było jasne - gazu nie mam |
qbaj pro cee'd 1.6 CVVT warszawa | 2003-12-07 16:34:53 hmm ja mam cos podobnego ale zle zapala tylko przy niskiej temp tzn jak samochod postoi na zimnie wystygnie to potem jest problem..moja teoria na ten temat jest bardziej prozaiczna..wydaje mi sie ze to kwestia tego ze jezdzac na gazie mam tylko jakies 8-10l Pb baku i mysle ze na dnie w baku sa powytracane rozne smieci i paliwo ciagniete na poczatku przez pompke po prostu jest zasyfione..pomaga tutaj zalanie zbiornika z benzyna chociaz troche i niezaleznie od tego reset kompa tez nie zaszkodzi...skad takie moje wnioski? otoz zaraz po odpaleniu na Pb nawet jak nie zgasnie to bardo nierowno pracuje obroty potrafia na chwile spadac np do 500 natomiast przy przejsciu na gaz sytuacja sie poprawia..no a niezaleznie od tego Pycel mi kiedys pokazal jak odpalac samochod tak zeby odpalal sie od razu z gazu (tzn moja instalka teoretycznie nie pozwala na to zeby odpalic na gazie tylko sama przelacza potem z bezyny w odpowiednim momencie) no i jak odpalam z gazu to duzo szybciej zapala niz z Pb |
kazik_ ESPERO 1,8 CD LPG Katowice | 2003-12-10 12:13:23 Moim zdaniem szarpie i skacze i tanczy poniewaz fakt komp ma problem z przepustnica a to z kolei z automatycznym ssaniem proponuje diagnostyke kompa |