Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() ThomasTsT Opel Corsa Łódz | 2003-12-14 11:06:05 Ma prozbe postanowiłem zabrac sie za silnik i juz mam gotowy do złożenia WAŁEK od RELLY CROSOWEGO baba ,A grupowe tłoki i cylindry 680cm3 z podtoczeniami na zawory ponoc super wytrzymałe:/ hehe zobaczymy,w kazdym razie te tłoki pozwalają na to zebym HARDKOROWO splanował głowice...ja narazie planuje o 5 mm ale pojawia mi sie problem:/...co zrobić z popychaczami zaworów i ich osłonami:/.. bo skoro głowica bedzie 5mm niżej...to ja nie wiem zkat takie wziąc zrobic jakoś samemu??...
|
![]() widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2003-12-14 11:39:38 co do osłon, to albo kupić rurki aluminiowe (dość gruba ścianka) i podtoczyć miejsca na uszczelki, albo przeciąć te a potem je pospawać...tylko równo.a skracanie popychaczy jest bodajże na maluch.mgt |
![]() Poochaty F&F Sympatyk Kraków | 2003-12-14 11:41:17 drozszy ale lepszy pomysl jest z podtoczeniem aluminium.no i lepiej bedzie cieplo oddawac |
Art126 F&F Sympatyk Fiat 126p już jeździ Wołomin | 2003-12-14 11:51:12 Rurki najlepiej skrócić przez scisniecie ich jakąs ściskarką po obwodzie.Ja pod 4 mm mam ściśniete w 4 miejscach. |
![]() Madcar F&F Sympatyk BMW e30 330i `84 / 1 ... Toruń | 2003-12-14 14:49:19 jak jzu skracacie oslony to skracajcie wiecej o 1mm niz splanowana glowica...wtedy na 100% nie bedzie tracic tam szczelnosci...ja tak mam i juz dllluuuugggoooo tam jest sucho...
![]() |