Wspomaganie kierownicy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Sluchajcie, mam zamiar zamontowac sobie wspomaganie kierownicy do Ritmo. Nie mam pojecia jak i co sie z tym robi, czy orientuje sie ktos i moze mi cos poradzic??
Na szybkich partiach kieruje sie ok, ale jak przyjdzie do jakiegos nawrotu to sie trzeba niezle namachac, a poza tym czasami jest ciezko utrzymac kierownice jedna reka podczas zmiany biegu na zakrecie, czy ciagniecia za reczny.
  
 
wujek kiedys robil cos takiego w pomonezie.przede wszystkim musisz miec przekladnie ze wspomaganiem.z reguly ma inne mocowanie wiec musisz tez przerobic blachy aby bylo jak to zamontowac.no i pasek do napedu tego i jakis rolkonapinacz i z grubsza chyba tyle
  
 
Dowiedz sie czy byly w jakis ritmo lub regatach (bo mechanicznie to chyba to samo) przekladnie ze wspomaganiem. Jesli nie zostajje Ci katalog albo wycieczka na szrot z miarka i dopasowywanie takowej. Nie wiem czy nie podejdzie Ci przekladnai od 131, tyle ze to tez raczej nie czesto spotykany towar a nawet jak znajdziesz to pewnie bedzie cieknac. Ale co do samego montazu- prawdopodobnie zmienic bedziesz musial walek kierownicy, bo przekladnie ze wspomaganiem mialy inne wielowypustowe polaczenia, silnik pewnioe masz dohc wiec pozostaje skombinowac kolo pasowe od 131 lub 132 2000 z bierznia na pasek zebaty, wspornik filtra oleju od takowych aut (z tym ze u Ciebie moze byc problem z podlaczeniem chlodnicy oleju do takiego wspornika) i pompe oraz przewod wysokocisnieniowy. Zbiorniczek i przewod powrotny to drobiazgi. Powodzenia!