Omega A 240 KM

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mamy noweg lidera w temacie mocy silnika. Kristo przykro mi Kolega Fubu ma 240 KM. Ciekawe jakim sposobem.
  
 
Chyba się jednak mylisz Kartos z tym liderem.

Cytat:
2003-11-28 13:40:32, kristo pisze:
Ile auto ma koni naprawde nie wiem (fabrycznie podobno mial 230, pare przerobek moglo ja podniesc w granice 260).



-----------------
Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec
  
 
niech sprawdzi to przyspieszenie 40 - 150 km/h

Bedzie orientacyjna wartosc...
Moze jeszcze opisze co jest zmienione...

Pozdrawiam
  
 
Hi hi, fabrycznie to ja dalej jestem z przodu
No ale tylko fabrycznie.
Coraz szybsze te omegi sie robią
260 no a teraz 240 (moze mu sie pomyliło z 204 ??)
  
 
Cieniasy !!

Ja mam 300KM










210 w Omedze i 90 w Astrze
  
 
Hmm najwiecej km maja osoby,ktore prawie wcale sie na forum nie wypowiadaja,ze o zdjeciach nie wspomne-cos w tym chyba musi byc
Ale moze tylko mi sie zdaje...
  
 
No, uwazajcie, bo jak dodam wszystkie pojazdy, ktorymi jezdzilem, łącznie z ciężarowymi i koparkami, to bede mial tyle mocy ze na ekranie wam sie nie zmiesci , a 0-60 mil zrobie w 1 sek. i to na V biegu
  
 
Ponieważ w wątku pod mylącym tytułem znalazło się parę informacji, pozwalam je sobie tutaj przekopiować (chronologicznie ale z wyjątkami):

Cytat:
2003-12-13 19:21:09, MEGA_3 pisze:
co masz w tym silniczku "podłubane", że 240 koni ma???

pozdr mega_3

...



Cytat:
2003-12-16 00:39:38, Fubu pisze:
No przy silniku to prawie nic, oprócz tego ze robilem juz jego prawie kapitalny remont. Rok temu obróciło mi panewke na wale, no i powymienialem pare gadżetów. Między innymi wymienilem łańcuch rozżądu który się teraz zerwal. Zrobilem nanim niecale 40tys.. Pokrzywilo zaworki na czterech tlokach. Powinienem oddać do sądu producentów tego lancuszka, no ale cóż - wiadomo że niema poco. Przy tamtym remoncie mialem duże problemy z czesciami. ...

==> Co do tych 240 koników to sam silnik po numerach ma 204, a w tym modelu dodatkowo wstawiony jest orginalnie kompletny wydech irmscher-a który wspaniale wycisza to auto i dodatkowo dodaje troszke mocy.


Pozdro
Fubu



Cytat:
2003-12-16 13:43:02, Prowo pisze:
No i proszę: znowu sam wydech i kolejne 36 KM do przodu, przy okazji wyciszając.

A niektórzy tu kombinują jak by tu te chociaż kilka KM zyskać...

A inni znowu fabrycznie mają kute to i tamto, inne wałki, doloty, wydechy (Irmschera nomen omen) i co tam jeszcze - i co? - dupa! - tylko 230 im fabryka napisała.
(Świadomie pomijam przypadek 260KM już widziany w akcji.)

Niniejszym ogłaszam, że zaprzestaję pisania na takie i podobne tematy.

Forum wyraźnie przechodzi zmiany i ja jakoś nie potrafię się w nich odnaleźć.

Sukcesów życzę,
DR



Cytat:
2003-12-16 13:50:55, PiotrS pisze:
Prowo, trafiles w sedno.
ja moge dodac, ze mam seryjnie to co napisales a mv6 nie dam rady. No chyba, że na zakretach.
A to auto to na 99% jest to które mialem jechac ogladac po jesiennym LOB-ie. Mało jest czarnych omeg c30se w polsce.

Musze cos podlubac w swoim aby chciaz 250 koni było






-----------------
Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec
  
 
wykres z hamowni - inaczej to w d.. mozna wsadzić takie kocoboły ( jak się zmieszczą). jak na stozku jest napisane ze daje 7% przyrost mocy - to co macie 7% KM więcej ??!! ( przy 204 circa 15KM ??!!!) taki ch... jak słonia NOS !
dawno temu w gt albo atś, albo na innym forum był post/artykuł o takim tjuningu. trzeba kupić to, tamto i owo załóżmy że każdy element daje siakiśtam przyrost mocy/momentu mamy 10 takich rzeczy i po zsumowaniu okazuje się że za 1500 zł mamy 170KM więcej bzdet max power.

nie mówiąc juz o słynnym v-power ten to chyba z 300+ daje

wykres z hamowni. tyle.
to tak jak wiara w lotusy. nie widziałem, nie wierzę

howgh
  
 
Cytat:
2003-12-16 19:41:21, Fubu pisze:
No Panowie, widze ze te 240KM troche was irytuje



Nie irytuje, ale intryguje. Z katalogowych 204 KM nie zrobi sie 240 przez zmiane wydechu. Albo masz poważne przeróbki w silniku i o tym nie wiesz, bo Omega juz taka przyjechala do Polski, albo 3masz jeszcze w zanadrzu jakis sekret...

Tak czy inaczej zapraszamy na spotkanie opłatkowe w Warszawie w najblizsza niedziele. Poznamy sie, pogadamy... Moze przy okazji zdolamy zorganizowac maly wyscig z MV6 i z 3000 Kristo.

No tak, zapomnialem, ze masz pojazd w proszku. Kiedy go poskladasz do kupy, na poczatek zmierz swoj czas przyspieszenia od 40 do 150 km/h i wynik wpisz do naszej tabelki AMATORSKI RANKING 40 - 150 km/h



[ wiadomość edytowana przez: 108_kartos dnia 2003-12-18 15:35:50 ]
  
 
Ja mam jeszcze krótsze zdanie niż Prowo, a mianowicie, jeżeli ktośchce pisać, np. "po zmianie świec na NGK z 200 KM mam 250KM" to niech przeniesie posta do hyde parku
  
 
hehe a jeszcze lepszym miejscem na takie opowiadania bedzie "humor",ewentualnie polecam kontakt z tym czlowiekiem

  
 
No wiadomo - chetnie bym sie zwami wszystkimi poznal osobiscie, ale niezanosi sie zebym wyjechal z warsztatu przed nowym rokiem. Wiecie remont silnika to Straszne koszta, a na dodatek pare dni temu skończyla mi sie ważność polisy wiec jeszcze dodatkowe koszta(no a wyplata w miesiącu jest tylko jedna).

Obiecuje ci 108_Kartos że jak tylko poskladam maszynke do kupy to zmieze ten czas i wpisze go do tej tabeli.
Niewiem czy bede na koncu w srodku czy na początku - niejest to dlamnie najważniejsze. Jak bedziecie organizowac nastepny zlocik to postaram sie przyjechać.

POZDRO

FUBU