| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
adasco Bardzo Ważny GOŚĆ Roomster & kropek Łódź | 2004-08-07 10:01:32 popatrzylbym na aparat zaplonowy....pod katem luzow waleczka czy plytki...
no i na te jego styki... przewody nie zaszkodzi wymienic, poczyscic styki na cewce... to na poczatek... parwnik to chyba nie jest, bo problem bylby raczej caly czas... a jeli -to zaczac od regulacji. |
janisz ŁADZIARZ 2107 1.5 , 2101 '75 ... Warszawa | 2004-08-22 15:53:02 Ja odpalam z gazu. Teraz wyciągam trochę ssanie, z 10X pykam w czerwony przycisk ssania gazowego i odpala od razu. Bez tego ostatniego musze kręcić z 3-5 sekund.
Dziwna akcja bu u mnie jak zgasze samochód a po jakimś czasie chce go odpalić gdy wskazówka temperatury jest z 3mm przed zielonym polem to musze używać ssania Volker - może masz za bogatą mieszankę. Spróbuj odpalać przy gazie wciśniętym na max. Albo też wolne obroty masz ustawione na gaźniku przez podniesienie przpustnicy I przelotu i przez to masz trochę inaczej ustawione na reduktorze żeby dostosować prędkość jałowych. |
janisz ŁADZIARZ 2107 1.5 , 2101 '75 ... Warszawa | 2004-08-23 18:39:45 No dobra może nie 10 ale z 4-5razy a jak zrobie to 2razy to odpala o sekundę dłużej. |
Lewy_lowicz SYMPATYCZNY GOŚĆ Łowicz | 2004-08-24 14:46:04 Przytrzymaj dłużej, zresztą każdy ma swoje metody... |