MotoNews.pl
  

Poochaty shamowany !

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco




wkrótce kolejne pomiary..!
pozdrawiam
  
 
Moc fajna ale niutków cos mało.
Myslałem ze będzie lepiej Z niutonometrami.
I taka moja sugestia może by tak podać moc oraz dokonane przeróbki u każdego - będzie łatwiej chyba wiedzieć w którym iść kierunku!!!
  
 
czuczu co Ty gadasz ? 52Nm to malo ? seria ma 42Nm
  
 
Czyżby jakaś tanią hamownie otworzyli w Kraku czy promocje gdzies robią? Albo tak po znajomości lub zniżka klubowa? Chyba że już ogólnie ceny spadły bo jak kiedyś cene usłyszałem to
  
 
Słyszałem że NM rosną w maluchu duzo bardziej niż konie.
Wzrost mocy 6~koni a Niutków tylko 10 jak mówisz - nie wiem ile ma seria.

Update kumpel mi podesłal wykres i juz wiem ze sie mylilem, nie jest źle .
  
 
tak same rosna na drzewach
Moment obrotowy to jest w zasadzie sprawnosc silnika... energia jaka silnik moze oddac podczas obrotu powiedzmy... a moc to jest energia w czasie... wiec jesli bedzie taki sam moment a wiecej obrotow to moc wzrosnie. przyrost momentu o prawie 25% to naprawde niezle, ja sie tylko zastanawiam co to auto ma za wydech ???
  
 
gratulacje
mam nadzieję, że niedługo też doprowadzę auto do stanu, w którym będzie je można sprawdzić.
co do wydechu, to z tego co się orientuję, to wypruta seria ze zmienioną końcówką /na szerszą/. a czemu pytasz ??
  
 
A moze "ktos cos" powiedziec gdzie i w jaki sposob bylo to schamowane?
  
 
bo ksztalt momentu przypomina jakiegos wyprutego wydecha... )) taki krzywikowy ksztalt to wychodzi na takich roznych wydlubkach jakby mu objetosc zwiekszyc/zmniejszyc to sie przesunie troche, jakby mu dac inna koncowke to sie zrobi mniej albo bardziej stromy.
  
 
a teraz ja mam pytanko czy to było to hamowanie o którym czytałem na forum sr ???
jesli tak to dzieki ze powiedzieliście ze jedziecie
  
 
ja tez zostalem "zhamowany" fiatem 127... tyle ze nie wiedzielismy jakie przelozenia skrzyni biegow zadac kompowi do obliczen{nie pamietam z glowy swojej skrzyni} i dalismy skrzynie z cc.... silnik ma 45 koni{uno fire 999ccm} a wyszlo w pomiarach 28 i 33 konie tak ze chyba cos te przelozenia sa inne jednak.... tak czy siak brawa dla schwepesa za super pomysl z zakupem sprzetu....jak bedzie nowy soft to chetnie powtorze pomiar i dowiem sie w koncu jak to jest z moim silnikiem i jak to sie dzieje ze takie pudlo jak 127 lepiej przyspiesza niz 105 konne daewoo dohc
  
 
schwepes daje tu dane jakie znalazlem na temat mojej skrzyni i przelozen.... niestety nie mam wszystkich przelozen tylko na 5 biegu i dyfra... ale po tych przelozeniach mozna juz poznac jaka mam skrzynie.... wychodzi na to ze przekladnia glowna jest inna niz w cc...oto dane....

0.84 na 5 biegu
Final drive ratio 3.87 .... panda 999ccm uno 45 fire---- to moja skrzynia

0.98 na 4
Final drive ratio 4.69 .... 127 903 47 koni

0.96 na 4
Final drive ratio 4.07 .... 127 L 903 45 koni

0.84 na 5
Final drive ratio 4.07 .... ccento 903 41 koni... te dane zadales komputerowi??

0.84 na 5
Final drive ratio 3.73 ....scento 899 39 koni

0.83 na 5
Final drive ratio 3.82 .... scento sporting 54 konie

moze to pomoze jakos w wykresie.... ja mam wychodzi z tego skrzynie jak uno 45 fire lancia y10 fire lub panda 1.0 fire....
  
 
to moze ja sie wypowiem.Silnik byl hamowany 2 razy z czego jeden pomiar nie wyszedl bo przy gornej granicy obrotów silnikiem szarpnelo.wstepna moc wyszla 30,9 ale schweppes mowil ze bylo lekko nachylone i mial wprowadzic poprawki kata nachylenia do programu,pewnie to dalo ostateczny wynik te 29 koników.Ciekawym jest ze program w ogole nie reagowal kiedy czujnik byl podpinany bezposrednio do cewki,dopiero owiniecie dookola kabli WN pomoglo.Potwierdzily sie moje przypuszczenia co do obrotów momentu max.bo auto najbardziej zwawo zaczynalo jechac wlasnie przy gdzies 3000 obr.Nie wiemy jak by wygladala moc na innych kolach bo ja sie teraz poruszam na 13 155/70 wiec moze sie okazac ze z 0,5 konia trace na tym kosztem prowadzenia samochodu.no i to tyle chyba.konia autka nie dalo sie zhamowac bo byly przeskoki na cewce i obroty skakaly jak wsciekle.Co do pytania o tlumik-jest to moja wlasna koncepcja jako ze to juz moj 6 tlumik i mam pewne doswiadczenie.jest taki w sam raz - nie za glosny nie za cichy.moj stary byl o wiele glosniejszy.no i nie jest to pusta puszka
  
 
nic nie kumam gdzie hamowaliście tą fure ???
  
 
ja wiem tylko ze chamownia jest na dworcu PKP w Przeworsku
  
 
Bart..twoje wykresy.....


  
 
to sa juz wykresy na tym przelozeniu dyfra, ktore wyzej napisales, natomiast wazne jest jeszcze przelozenie 2 biegu.. jezeli jest takie samo jak w cc900 to wykres powinien byc prawdziwy, aczkolwiek chcialbym powtorzyc hamowanie
  
 
ja tez kcem !!!!
  
 
cos ciezko mi idzie szukanie tych wlasciwych przelozen ale znalazlem na goooglu skrzynie lancii y10 1.0 i ma 2 bieg 2.158... to tak samo jak cc?? no tyle ze tu znowu pisze ze dyfer jest 3.73:1.... a nie 3.87 jak ci przedtem podalem.....


tak czy inaczej marny ten silnik i trzeba sie w koncu zebrac w sobie i wsadzic 1300 ze 128 ktory mi zalega w garazu znowu bede mial tylko 4 biegi ale za to 75 konikow no i nie bedzie "tej wspanialej elektroniki" sterujacej praca gaznika....

[ wiadomość edytowana przez: Bart128 dnia 2003-12-14 15:21:03 ]
  
 
cc900 ma chyba 2.03... przynajmniej tak jest wklepane aktualnie..
najlepiej będzie rozebrać skrzynię i policzyć zęby