MotoNews.pl
  

No i rozebrałem silnik

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
na pewno wymieniam pierścienie. muszę jeszce sprawdzić zwory na szczelność. okazało się że uszcelka pod głowicą przepuszcała kompresję pomiędzy garami. kuran niewiem jaką kupić by było ok. tamtą wymieniałem 4 miesiące temu.







  
 
Hheh ja tez mam rozebrany silniczek Mam podobne fotki..tylko tam gdzie Ty masz "pelne" ja mam dziure heheh no comments..
  
 
to i ja sie dolacze ze moj tez jeszcze na wierzchu i nie dojade w niedziele carinka tylko swoja pomarancza oby jak najszybszegop zlozenia nam zycze
  
 
Noooo... bardzo ładny.... nagar.
W szczególności interesujący jest ten na 1 i 2 zdjęciu od góry na jednym wydechowym. Czemu tylko na jednym ?
Kurna, to już chyba tak jest... dopóki się łap nie wsadzi w japońca to wszystko gra. Dopóki nie gmyrałem miałem zero wycieków. Ostatnio przy okazji wymiany kapci zauważyłem że silnik jest mokry jakby ściekało gdzieś spod obudowy paska rozrządu Podejrzewam simering na wałku, bo nic innego nie ruszałem. Ja to mam zajebiste szczęście do simeringów...
Jakiej marki uszczelkę zakładałeś 4 mies. temu ? Może szarpnij się tym razem na oryginał ? U mnie odpukać oryginał jeździ już ponad 40kkm. W zeszłym roku kosztowała mnie 205,- zł
Powodzenia w walce.
Pozdro.
  
 
ostatnio założyłem uszczelkę kupioną w JC. teraz założę Victora Reinza. Nie kupię w serwisie oryginału bo niemam tyle kasy. muszę kupić pierścienie, olej, uszczelkę pod pokrywę zaworów i zimering na wałek rozrządu bo też mi cieknie. muszę kupić nowe świece, płyn hamulcowy, płyn do chlodnicy, klocki hamulcowe tylne.
  
 
jeszcze kilka zdjęć

głowica dolot



głowica wylot




  
 
Ja tez kupowalem uszczelki pod glowice w JC tylko bralem te drozsze z najtanszych.Tylko podczas przykrecania nie robilem tego na wariata i pilnowalem momentow oraz etapow i robilem dosyc dlugie przerwy miedzy etapami dla lepszego ulozenia sie uszczelki.Zawsze stram sie w miare mozliwosci robic takie rzeczy sam bo nie mam zaufania do naszych mechanikow.
  
 
Załóż metalową. U mnie k taki kolo je dorabia za około 100.
  
 
ciekawa propozycja. jakieś szczegóły?
  
 
Jutro odbieram od niego uszczelke do nissana to wezme telefon. Tylko że to jest w katowicach.
  
 
no i okazało się że spuchły mi 2 tłoki i zablokowały się pierścienie olejowe. na szczęście gładzie cylindrów są OK. jutro jadę po pierścienie do sklepu. muszę jeszce polerkę tłoków zrobić.



  
 
kup pierscienie i uszczelke w ASO moze drogo ale warto nie baw sie w podróby
niezły syf w silniku
  
 
rogacek - przez 4 m-ce zrobił się taki syf w komorach spalania, czy też może przy wymianie uszczelki nie były one czyszczone?
  
 
Sporo nagaru masz na zaworach. Pierścienie kup najlepiej orginalne nie warto na tym oszczedzać.
  
 
Golden: dobre pytanie. Wydaje mi się, że to chyba przez 4 miesiące, bo świece pewnie wymieniał, a widzisz w jakim są stanie.
Tak samo nie podoba mi się ten ciemny nalot w okolicy zaworów od strony ssącej i na zdjęciu strony wydech wydaje się jakby na 1 i 2 cylindrze widać było wilgoć w głębi kanału. Hmm... olej z uszczelniaczy ?? Chyba że to pozostałości od poprzedniej roboty.
Rogacek, obmacaj kanały dolot/wylot czy to nie jest mokre przypadkiem od oleju.
Pozdro.
  
 
uszczelniacze suche. sprawdzę tylko pompą próżniową szczelność zaworów. pierścienie pójdą łódzkie.
  
 
okazało się że mam luz na szczelinie pierścienia uszczelniającego. przetoczyłem tłoki na minimalnie szerszy pierścień i zamontowałem dziś tłoki do silnika. stan panewek i reszty bez zarzutu. niestety okazało się że w sklepie nie ma uszczelek pod głowicę do 4AFE. może jutro będą??? myślę że do soboty złoże silnik i będę mógł zrobić pierwsze odpalenie.