Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2003-12-19 12:43:46 A może... serwo? Tzn sprawne, ale tak działa. Ma ono pewną pojemność (bo jest to wspomaganie pneumatyczne) i gdy kilka razy wciskniesz pedał to sie po prostu wyczerpie i pedal stnie sie twardy (nie wcisniesz go daleko i stąd mały skok). Po pewnej chwili przy włączonym silniku serwo znów sie "napompuje" (de facto zostanie opróżnione z powietrza podciśnieniem z kolektora dolotowego) i pedal powinien znowu dzialac wg "obecnie obowiązującej u ciebie normy" ![]() |
piotr-ek | 2003-12-19 12:49:05 Właśnie coś w tym stylu wyczytałem w książce Morawskiego - w dziale dotyczącym hamulców - jak sprawdzić serwo. |
Zoltar Fajne Gdańsk | 2003-12-19 16:51:27 Wszystko spoko ![]() Jak by nie było takie efektu, to wtedy nie... ![]() |
Zoltar Fajne Gdańsk | 2003-12-19 17:37:13
Zawieszenie gwintowane, które daje możliwość zmiany sztywności i wysokości zawieszenia. Coś w tym stylu, ale to słaby producent. Fajna sprawa. Ale kosztowna... Choć za jakość się płaci ![]() |
-JACO- Klubowy Weteran Megane RS250 Cup Warszawa | 2003-12-19 17:42:30 Taki system jest stosowany w rowerach zjazdowych i freerideowych- w tylnych zawieszeniach - taka dygresja na marginesie.
Dzięki Zolti. |