Czym uszczelnić ??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cześć!!
Mam problem, z obudową filtra powietrza...
Stało się to czego się obawiałem.
W moim Poldim, obudowa filtra powietrza, wykonana jest z plastiku.
Mikser od gazu, jest w środku. Dlatego przewody doprowadzające gaz przechodzą przez spód plastikowej obudowy filtra. Wedłóg mnie kretyńsko to wymyślone, ale niestety inaczej się nie dało.
Debil!! Który mi zakładał instalke gazową... otwory na przewody gazowe, wycinał chyba gumówką, bo są to 2 dziury o rozmiarach 2X4 cm.(a przewody mają śr. około 1,5cm) Uszczelnił to chyba albo raczej napewno silikonem. Niestety to się rozszczelniło i łapie "fałszywe" powietrze, efekt taki że mi silnik na gazie wariuje Nie wiem, co zrobić??
Pytanie do kolegów klubowiczów:
-Czym to uszczelnić? Znowu silikon?
Ps. Mam tubkę jakiegoś do 350stC
Dzieki i pozdrawiam.
  
 
Nie znam się na tym dokładnie, więc zaproponuję tymczasowe rozwiązanie polegające również na zastosowaniu ponownie silikonu, ten który masz powinien się spokojnie do tego nadać. Ten patent z całą pewnością powinien wytrzymać do wiosny, albo i dłużej, a później jak już się ociepli będziesz mógł to wszystko zrobić na spokojnie i napewno koledzy coś podpowiedzą.

Pozdrawiam
  
 
No właśnie tak kombinuję...
Ale nie podoba mi się to że tam są takie wielkie te dziury...
Gdyby one były tylko trochę większe albo prawie tej samej średnicy co te węże ty by mnie bardziej zadowalało.
No ale i tak dzieki za wsparcie. Pozdro
  
 
Ja mam dwie propozycje
Jedna to na ścisło obłożyć gąbką ten przewód w otworze, i powinno pomóc tzn przewód nie będzie sztywno osadzony a gęsta gąbka nie będzie przepuszczać powietrza.
Drugie to przewód gazowy ładnie obkleić klejem z pistoletu na gorąco, taki piestolecik w markecie to gdzieś 10 zł + 5 klej i naprawde za pomocą tego można to łądnie uszczelnić i się nie rozpuści pod wpływem temp, i oleju