Filterek na odmę?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Co to ma na celu?Zwiększenie mocy?Można przecież odme wyjąć i auto też pojedzie.Jakieś powietrze z pod pokrywy zawór leci spowrotem do dolotu.Czy ktoś może mi to dogłębniej wytłumaczyć i napisać,czy jeżeli odłącze odmę z dolotu i zostawie przy klawiaturze i założe na koniec tego węzyka filterek malutki-to czy zyskam coś na osiągach?hmmm....
  
 
może ma to na celu odpowietrzenie silnika,tzn.bloku,albo głowicy?ale czy można jakoś tym sposobem zwiększyć sobie moc w bolidzie?
  
 
mocy to Ci nie zwiększy, szczegółnie silne doładowane silniki są tak dodatkowo odpowietrzane aby ciśnienie nie wywaliło simeringów więc możesz sobie podarować no chyba że tak dla własnej przyjemności z posiadania
  
 
Jak zdejmiesz odme mozesz miec - jak powiedzial Crit - problemy z odpowietrzaniem. Poza tym bedzie ci smierdziec w srodku. Mocy to moze i troche doda, bo w mieszance bedzie troche wiecej tlenu, ale jak odkurzysz wnetrze samochodu, obnizajac tym samym mase, efekt bedzie podobny
  
 
Supra kameleon pewnie znacie to autko, wywaliło simering na wale takie ciśnienie było. Teraz ma duży filtr na odmie i już nie wywala, no ale on dmucha 2 bary
  
 
Cytat:
ale jak odkurzysz wnetrze samochodu, obnizajac tym samym mase, efekt bedzie podobny



Ja niemam co odkurzać,bo obecnie mam z tyłu wszystko wywalone dla obniżenia masy,koła zapasowego też nimam(ale narazie nigdzie daleko niemykam.Długo tak niepojeżdze,ale porobie parę testów i założe spowrotem chociaż siedzenia.Z przodu odkurzam co tydzień.Chyba se podaruje tą odmę,bo jak widze ma to sens w autach z turbo


[ wiadomość edytowana przez: faworyt dnia 2003-12-24 14:49:38 ]
  
 
Cytat:
2003-12-24 14:47:32, faworyt pisze:
Cytat:
ale jak odkurzysz wnetrze samochodu, obnizajac tym samym mase, efekt bedzie podobny



Ja niemam co odkurzać,bo obecnie mam z tyłu wszystko wywalone dla obniżenia masy,koła zapasowego też nimam(ale narazie nigdzie daleko niemykam.Długo tak niepojeżdze,ale porobie parę testów i założe spowrotem chociaż siedzenia.Z przodu odkurzam co tydzień.Chyba se podaruje tą odmę,bo jak widze ma to sens w autach z turbo,ale turbo dopiero w przyszłym roku jak uda mi się na robote pojechać.


jak chcesz turbo to szukaj 3sgte głowiece fe sa podobno zaslabe
  
 
Cytat:
jak chcesz turbo to szukaj 3sgte głowiece fe sa podobno zaslabe

]

właśnie z tymi głowicami mi się przypomniało i wymazałem to z turbo,bo dokońca niewiem jak to jest z tymi głowicami.Podobno nawet wkładka efektu niedaje.hmmmm.....,a co dopiero stożek.Tak słyszałem,ale ile w tym prawdy?
  
 
prawdy w tym dużo, albo robić na bogato i dokładnie albo wcale, bo samym stożkiem to sobie można .....
a co do 3S-GE czy GTE to wiadomo ale też wymagają inwestowania aby cieszyły długo bo co dodasz 10 koni to po tygodniu już Ci mało
  
 
zaczac od przerobienia glowicy na GT
  
 
Cytat:
zaczac od przerobienia glowicy na GT




2500zł u Pana Jacka Chojnackiego(+13KM ? ).Niewiem kiedy taką kase bym uzbierał,a poza tym niewiem,czy jest osoba w Polsce,która taką przeróbke wykonała u niego w silniku 3S-FE.Jeżeli ktoś zna kogoś we wrocku,albo śląsku to niech napisze ile biorą za GT,bo ja do wielu osób pisałem,ale nikt mi nie odpisał,albo nic się niedowiedziałem.Niechciałbym auto zostawić u jakiegoś gościa,który nigdy tego nierobił,wolałbym też dopłacić ze 200zł za pomiar na hamulcu.Ale to co oferuje godula i chojnacki ,niestać mnie.Promotor nieraczy w żaden sposób mi odpowiedzieć,a ci co ich bochen proponuje,to też leją na klienta,wnioskuje tak,bo nawet nieraczyli na maila odpisać,którego oczywiście póżniej wysłałem ponownie.
  
 
spróbuj u Henrich na rokowej we wrocku. Ale jak mogę radzić to jedź osobiście pogadać. Ceny też ustala się indywidualnie. Na wałki i robociznę daje 2 lata gwarancji. Na pewno będziesz zadowolony
  
 
jesli zawieziesz mu glowice to
1) za dolot, wylot, zaworki 600zł
2) za wymiane,regulacje wałków 1000zł
gwarantuje ze przyrost rzedu 20-30% przy bzastos 1 i 2, mozna indywidualnie regulowac- zarowno Nm jak i PS, czy nizej moment czy wyżej itp. itd.
  
 
ja pisałem o głowicach FE, GE to inna bajka mozna sie bawić
mi stożek + dolot dał 6KM wydechy narazie nie masz co robic bo cariny mja z kwasowki najwyzej mozesz wywlic kata ale nim to wszytko zrobisz pojedz na hamownie potem zrób i znów pojedz
i bedziesz miał na papierze.
A co do turbo dowidz sie czy pasuje głowica i inne graty 3sgte ja tak to połowa problemów, jak nie to lekko odpręzysz silnik pompowac bedzesz 0,5bara i bedze super
  
 
Cytat:
za dolot, wylot, zaworki 600zł



Robił on już coś takiego w 3S-FE i czy na tą robote daje jakąś gwarancję niepogorszenia się osiągów?
  
 
Z tego co sie pytalem to robił 3 głowiczki 3S-GE( o 3S-FE sie nie pytalem) , z tego co mowil to "napewno odczuje Pan różnicę i będzie Pan zadowolony" z gwarancja nie wiem jak jest ale sa to drobne zmiany i nie szkodza silnikowi