Furaż zrobiony

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Dawno mnie tu nie było, miałem trochę problemów z netem no i sunnego robiłem. A po kolei to : szlif wału, nowe panewki, nowe pierścienie, nowa tuleja cylindrowa ( 1 była w kiepskim stanie,), planowanie bloku, głowicy, nowe uszczelki, nowy pasek, płyny, itp. Wreszcie jezdzi i to jak chociaż na razie go oszczedzam, zeby ładnie go dotzreć, podobno z 2000 km trzeba pojeździć, zmienić olej i można fruwać pełną parą , wiecie coś na ten temat ? Został mi jeszcze popychacz do wymiany ( na jutro ) co by nic nie stukało i wszystko. Mam nadzieje że teraz będę miał już spokój z awariami na długo, chociaż życie bywa brutalne ale oby nie.
Porobiłem parę fotek w trakcie roboty, wysyłam do Irqa.
Forum widzę działa ładnie
  
 
no to pieknie - mam nadzieje, ze wszytsko bedzie dzialalo jak nalezy. a fotki moglbys tez wrzucic tutaj na forum
  
 
Ja rowniez ostatnio mala rzecz zrobilem przy moim, mialem dzwona z tylu w zderzak i z boku w drzwi :
Te drzwi to mi pod blokiem jakis palant obil a tyl wjechal taki koles tez z osiedla
Ehh.. w kazdym razie OC kolesia od zderzaka w las nie poszlo,
zrobilem za to te drzwi wgniecione, przednie oba nadkola gdzie wychodzily juz bable rdzy, teraz sa zdrowiutkie, do tego przyspawal mi koles obudowe katalizatora ktora rzezila oraz zalatal dziure w pierwszym tlumiku (wydaje sie ze to uszczelnienie spowodowalo rowniejsza prace silnika); (poza tym chce nibawem wywalic Kata, co wy na to? czytalem tez o strumiennicach ale chyba nie warto..).
Gorsza sprawa byla z tym moim tylnym zderzakiem : Okazalo sie ze po stuknieciu nic w zasadzie nie bylo widac, a pod zderzakiem.. ruina! podloga bagaznika przegnita belka przegnita boki tylu tez korozja.. koles niezle sie nameczyl, musial mi pol auta nadspawac nowymi blachami zeby to do kupy poskladac ! no moze przesadzilem; w kazdym razie juz wszystko jest jak to mowi Sruba SI

A co do Erna to primo wrzucilem na stronke nowy Stuff od niego,
a secundo, no gratuluje ze wysztsko swietnie chodzi oby twoj remont okazal sie trafniejszy niz ten od Doogasa (swoja droga D. jak tam ksiazka? Pogoncie go chlopaki
Jak tak czytalem o tym remoncie Erna to sie rozmazylem.. jak tez mogl chodzic taki nowiutki silniczek GTi? mysle ze malina..

Coz, pozdrawiam,
napisze cos niedlugo w watku o logo;
aha to logo ma byc nalepiane ogolnie czy moze taki pasek pod tablice?

irq
  
 
fotki już na stronce z "oryginalnym opisem" tak ze tu nie wrzucam - Irq chyba to ta głowica brudna ci sie spodobała co?
Tłok też mi się najbardziej podoba, trochę szkoda że nie zrobiłem go trzymając w ręce na tle nieba, byłoby niezłe, puszczam wam tu obrazek ( jak mi sie uda ) airbrusha z Colta jakiś czas temu zrobionego w Poznaniu tego ze zderzakiem z EVO 6 - zajebisty jest, może widzieliście.
Kata też bym chciał usunąć, w takich starych autach jak nasze na pewno poprawi wydech, a ze strumienicą to już trzeba się trochę znać żeby odczuć zmianę, tzreba dobrze średnicę dobrać, odległośc za kolektorem, popracować nad dolotem i coś tam jeszcze nie pamiętam dokładnie ale uważam że warto spróbować. Na wiosnę jak odbiję się finansowo będę robił - mam nadzieję że się odbiję
chyba wam nie wkleje obrazka - jak to zrobić
  
 
Tak .

2000 km, zmiana oleju i jazda
  
 
fajna fotorelacja - tlok jest debest
u mnie mechanicznie wszystko si, ale ostatnio moja pani zachaczyla prawym tylnym blotnikiem o jakis slupek, no i trzeba bedzie go robic niestety. co prawda i tak byl do roboty, bo mi go ktos pod hipermarketem zalatwil...

co do tuningu - w miejsce kata proponuje wstawienie po prostu ryry i tyle. no chyba ze bedziecie sie chcieli bawic i kombinowac ze strumienica, ale zeby tu uzyskac jakis efekt "poprawiajacy" trzeba by gdzies do lepsiejszych fachowcow juz uderzyc...

wiosenne plany opieram o zmiane zawieszenia i powiekszenie obreczy felg do 15'. mam nadzieje (szczegolnie z zawieszeniem), ze dam rade finansowo. silniczka poki co nie ruszam - suchutki jest jak pieprz, a i oleju grama nie odwazy sie wziasc. rozpatruje co prawda jeden wariant - ale to juz swapowy - ciagle chodzi mi po glowie to 2,0 turbo z intercoolerem . to bylaby bajka, gdyby ta operacje udalo sie przeprowadzic. co do wygladu - progi, progi i jeszcze raz progi...

ps1. irq - moglbys wrzucic moje czerwone lampki do galerii - kiedys ci wysylalem - jak nie masz to daj znac wysle ci jeszcze raz.

ps2. ern, co do obrazka mozesz go tylko "wkleic" z innego serwera czyli podajac do niego sciezke. masz tam taka ikonke na dole "obrazek" gdzie ten adres wpisujesz.
  
 
obrazek mam w jpegu ale poszukam skąd to sciagnąłem bo warte obejrzenia a propos tłoka.
5 osób na stronce na raz
ładnie
  
 
znalazłem linka do obrazka

wiedzą chłopaki co to tuning
poczytałem trochę o strumienicy i samemu lepiej tego nie robić jednak


edit: poprawilem co by bylo si i obrazek sie pokazal

[ wiadomość edytowana przez: Sruba dnia 2003-12-19 10:27:39 ]
  
 
do ERN: ile cie wyniósł koszt takiej odnowy bilogicznej auta?
do IRQ: ..zawodzi mnie pamiec ..może dostaniesz w prezencie
  
 
doogas musimy sie zgadac - podrzucisz mi ta ksiazke to ja zeskanuje (jak nie w calosci to przynajmniej ze tak powiem na zadanie - czyli na poczatku co komu bedzie potrzebne)
howgh
  
 
a więc pokolei to było tak ( bardziej się przyda jak by ktoś coś z tego robił ) :
szlif, panewki i opór ( coś z nim było nie tak, trzeba było dorobić) - 560
tuleja ( nie z sunnego - dopasowana rozmiarem ) i planowanie - 150
pierścienie - 200
uszczelki ( komplet na dół + pod głowicę ) - 200
pasek ( z metalowym wzmocnieniem - Gates - chyba tak sie to pisze) - 80
płyny ( olej+filtr, chłodnica, skrzynia ) - ok 200
wcześniej jeszcze przed tym wszystkim pompa wodna - 120
za robotę w sumie nic nie zapłaciłem bo z bratem sami robiliśmy tzn. głównie on, ja tylko jakieś drobiazgi ale jak pytałem wcześniej u jednego speca od japończyków w rzeszowie to chciał za to 1500 no ale na szczeście udało się samemu poskładać
ogólnie to droga zabawa była