Mam problem -krzywa klapa silnika w malcu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ludzie mam juz dosc od kiedy kupiłem malca sie z tym męcze,chodzi o to ze tylna klapa jest jakos krzywo przykręcona i nie moge jej równo spasowac z resztąś karoserii sama kalpa nie była nigdy uszkodzona,w dodatku dzis podgiałem do góry hak zeby sie zamek lepeij zamykał to juz całkiem zaczęła odstawac o góry,cały czas ustawian w belce te zawiasy to tesh zawsze wjednym rogu wystaje d rugim jest wklęsnieta mimo ze mam załozone gumki, hak musiałem podgiąc bo zeby zamknac musiałem ostro walnąc po podgięciu zamyka sie elegancko tlyko ze klapa odstaje jest nierówna z resztą ,ludzie pomózcie jak idealnie ustawic ten hak i te klape z tymi zawiasami w belce bo one są regulowane zeby wszystko pieknie sie zamykało a klapa była idealnie spasowana??????????????????????mam juz tego dosc poprostu nie wiem jak to wszystko zrobic!Moze u znacie jakis schemat ustawienia tych zawiasów albo klapy??? POMOŻECIE TOWARZYSZE KIEROWNICY??
  
 
ja myśle że trzeba sie do ASO fiata udać
  
 
My z takim jednym kolegom z forum takie usterki naprawiamy zawsze w jeden sprawdzony sposób , młotkiem , takim duuużym minimum 5 kg , musisz mocno pierdolnąć tam gdzie odstaje i po kłopocie .
  
 
jeżeli odstaje w jednym rogu to trzeba ją przegjąć
instrukcja : otwierasz klapę łapiesz rękoma z obu stron i przeginasz ją tą strone co nie odstaje ciągniesz do siebie a tą co odstaje dopychasz kilka razy i powino być GTI
  
 
bez młota to nie robota, a jak robota dalej nie idzie to weź wiekszy młotek.
  
 
wiesz co...przyjrzałem się mojej klapie i odstaje z lewej strony...leje na to ciepłym moczem....Stary zaczniesz grzebać zrobisz jeszcze gorzej!!!
  
 
moze masz belke krzywa, wogole hak wez odrazu wypierdol, pojedz na szrot i przymierz inna klape, kwestia jej zdjecia to jedna nakretka klucz 10, na lewym zawiasie i sciagasz klape . . .