MotoNews.pl
  

Gaszenie autka :)))

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Tak jak w temacie, chodzi mi o to czy wszysktie omcie jak sie gasi (mowa oczywiście o A) tak gasną jak diesel czy tylko moja
Efekt jest taki że zatrzymuje sie i gasze Omcie, a on robi du du du i zgasłą, a może mam jakąś poduszke zerwaną i amortyzacji nie ma;/ a może jestem już wyczulony??
Oj nie wiem ale od kiedy sie Accordem przejechałem to jakoś dużo mi w omci niedociągnięć sie pojawiło
  
 
bluźnierca...
  
 
jak..........samo zapłona mas zjeszcz po zgaszeniu czy co ?????

jak wali to napewno poduszka pod silnikiem....weź przyduś silnik i zobacz czy też tak "wali"

pozdr
  
 
Na gazie to norma (jak jest cos spartolone) na benzynie tez (masz cos spartolone)
  
 
Cytat:
2004-12-13 20:20:52, PiotrS pisze:
Na gazie to norma (jak jest cos spartolone) na benzynie tez (masz cos spartolone)


Może niezbyt konstruktywnie ale za to rozrywkowo:

Ongi mój kolega miał w mocno wiekowej Omie A jakieś zwarcie, skutkiem czego wyłączenie stacyjki a nawet wyjęcie kluczyka nie gasiło silnika, gasł natomiast po naciśnięciu pedału hamulca.

pozdr,
Robert
  
 
No tak ale Piotrze może orientujesz sie co to może być?? bo rozmawiam z mechami to oni wszysty mówią one tak mają, nie spodziewaj sie cudów po omedze (fiuty)
no ale wydaje mi sie że to napewno jest coś zwalone z amortyzacja, na benzynie też tak jest,
A co do samozapłonu to miałem tak już 4-5 razy ale dość dawno jak gasiłem na sprzęgle i biegu zgaziłem a on próbował sie podnieść, co prawda nie zapalił ale próbował
  
 
Samozaplon spowodowany duza tempearturą.

Miało ci pali gazu, co?
  
 
eejjjj

mi też sie zdarzał taki samozapłon(bardzo rzadko ale bywało)nie wiem czy na sprzegle czy jak.....myślałem że to świece i wymieniłem...i może było jeszcze rzadziej...

to pewno rozgrzane zawory(tak se to tłumacze)silnik nie jest zjechany..jest w bardzo dobrej kondycji............zbyt uboga mieszanka u mnie to napewno nie............
  
 
Samozapłon jest efektem zbyt wczesnego kąta wyprzedzenia zaplonu, albo dużą ilością nagaru na wewnętrznych ściankach komory spalania. Spowodowany jest niekontrolowanym zapłonem od gorących elementow wewnętrznych silnika resztek mieszanki dostającej się do wnętrza cylindra .
Jeśli za kąt wyprzedzenia zapłonu odpowiada komputer, to pozostaje albo sprawdzić skład gasssu jak mowi Piotr, jeśli to nie pomoże, to może się okazać, że może trzeba będzie dobrać się do głowicy i zapłacić cenę za "tanie paliwo". Ale nie łam się, może wystarczy regulacja
Pozdr Janusz