MotoNews.pl
  

Znowu cieknie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
nie mam juz sily do tych wyciekow z malca - m.in. przez wycieki robilem remont bo jak sie pozniej okazalo mialem pekniety blok - po zlozeniu silnika z nowym blokiem dalej byly wycieki (spocona oslona sprzegla i kapanie przez otworek w niej) ale ze byly to pojednyncze kropelki - nie zawracalem sobie tym glowy

wczoraj pod malcem pojawily sie dwie wieksze plamki - jedna wlasnie pod ta oslona, druga troche z boku, jakby pod dmuchawa.........

nie wiem juz gdzie i jak szukac zrodel wycieku......mam nadzieje ze historia sie nie powtorzyla i nie pekl znow blok..........

a jak u Was? z waszych malcow tez kapie olejek ? wiem ze malce w ten sposob znacza swoj teren ale moj to juz chyba przesadza.......
  
 
u mnie byl wyciek ale z manżet - tak to sie chyba pisze - wymionione i ok . .
  
 
mi tak ciekło z pod osłony sprzęgła i okazało sie że to był simering jest tam taki mały uszczelniacz który lubi srać olejem i w dodatku często z pod wału. pozdro!
  
 
jesli to rzeczywiscie uszczelnienie walu to ja dziekuje - nie chce mi sie wyciagac znowu ani silnika ani skrzyni
  
 
Wyciagnij silbik .
Odkrec sprzegło zamach i bedzie sporo wiedział .
Kolega myslal jak ty ze z silnika a okazał osie ze skrzynia wydawała ostanie jeki rozpaczy .... i pluła olejem.
  
 
na 99% to jest właśnie simmering na wale..... kiedy u mnie poszedł, też miałem mokrą obudowę wentylatora (a wcześniej wyminiałem dwa razy uszczelkę pod miską)
  
 
1. Czuczu, co to znaczy silbik? Twój sposób wysławiania się działa mi coraz bardziej na nerwy. Niedawno w "Polityce" był felieton Pilcha traktujący o pisaniu "nei" zamiast "nie" i ja się z jego poglądem w pełni zgadzam.

2. Niestety wygląda na to, że popuszcza albo przy wale korbowym, albo(ale mniej prawdopodobnie) przy wałku sprzęgłowym. I tutaj ostrzegam: nie idź na łatwiznę i nie kupij całego nowego wspornika od Dakola, tylko kup sobie oddzielnie tulejkę i simmering i wymień w starym fabrycznym wsporniku. Ja miałem 2 takie gówna z Dakola i obydwa leżą na wysypisku(gdzie jest ich miejsce). Przyczyna - żałosna jakość obróbki.

3. Po pierwsze(w punkcie 3 ) odkręć osłonę sprzęgła i się dokładnie przyjrzyj, może będzie widać skąd cieknie(chyba że wszystko będzie zarzygane...)
  
 
ok, poogladam moze dzisiaj wjade na kanał jak będe miał mozliwosc - tylko nie pamietam co ja zakladalem na uszczelnienie - bo mialem i uszczelke papierowa i ten simering - wiem ze zalozylem jedno z tych (dwoch na raz sie nie dalo ) hmmm tak czy siak dzieki chlopaki

pozdrawiam