Wysokie wolne obroty.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Od niedawna na rozgrzanym silniku,zwłaszcza na gazie obroty potrafią się zatrzymać na 2000,po chwili spaść na ok.1200,lub odrazu na 1200.Komputer nie wykazuje błędówGazownik(niezły) sprawdził przepływkę, czujnik położenia przepustnicy,nieszczelności w dolocie.(sam ma beemkę)i nic.Wymieniłem czujnik temp.płynu chłodzącego ten od komputera,nic nie dało.Linka się nie zawiesza.Powiedział że może być uszkodzony komputer.Proszę o Wasze opinie.Wiem że sporo o tym było ale i sporo sprawdziłem.Pozdrawiam.
  
 
Sory zapomniałem e36 94r 318i silnik m43
  
 
a jak na benie sie zachowuje
  
 
więc niech ten niezły gazownik ustawi odpowiednio reduktor.
pozdrawiam
  
 
Cytat:
Od niedawna na rozgrzanym silniku,zwłaszcza na gazie obroty potrafią się zatrzymać na 2000,po chwili spaść na ok.1200,lub ...



Jeżeli jest tak na beznynie i gazie to sprawdź linkę gazu (potrafi się zatrzeć/zakleszczyć.

pozdr
Mariusz
  
 
Cytat:
Jeżeli jest tak na beznynie i gazie to sprawdź linkę gazu


i sprężyne na osi przepustnicy.
pozdrawiam
  
 
Cytat:
2005-09-14 09:41:06, MARCIN_RADOM pisze:
i sprężyne na osi przepustnicy. pozdrawiam




Co prawda to prawda WD40 pomogło w moim przypadku obroty ok 600
  
 
Nic nie dało smarowanie linki,sprężyn,reset kompa,czyszczenie krokowego.Jak zimny trzyma obroty.Jak się nagrzeje sam sobie doda obrotów na ok 1200 i póżniej jak się przegazuje to się zawieszają na 2000 tys.Zero błędów w kompie.Sprawdziłem dolot,żadnych zauważalnych usterek.Dzieje się to na gazie i benzynie.Jest to przykre jak się stoi na światłach a silnik wyje.
Może gazownik uszkodził komputer?żebym wiedział chociaż co wymienić.Silnik krokowy,ccczujnik położenia przepustnicy,komputer.
Proszę podpowiedzcie coś.
  
 
u kolegi w vectrze problem rozwiązał elektryk naprawiając tempomat.jeśli masz takie użądzenie to rozważ wizyte u dobrego elektryka.
  
 
rozbiez przepływomiez jezeli pare razy strzelił ci gaz i sprawdz czy klapa ci sie w nim domyka i nie ma szpary nierównomiernej w mojej byłej 325 miałem taką awarie a krokowy najlepiej wsadzic na nocke do słoika z bendyną oczywiscie nie całego
pozdrawiam
  
 
Ja tylko spryskałem wd40 przez te otwory w krokowym.Jak go zanurzyć w tej benzynie?Jak sprawdzić tę klapkę od przepływomierza.Otworzyłem ten plastik.Może przestawić tę sprężynke na tej zembatce.
  
 
Dzięki,na bzdurry odpowiedzi się pojawiają.Na konkrety nie.
  
 
Krokowy musisz wyciągnąć a nie tylko spryskac przy silniku. Zamocz jedna i drugą metalową końcówką w nafcie, rozcieńczalniku itp. i delikatnie przeczyść np. wacikami do uszu.
Przepływkę przedmuchaj, żeby syfu nie było. Jak już krokowy będzie czysty a obroty dalej będą falować to poreguluj powoli i delikatnie śrubką przy przepływomierzu.
Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2005-09-21 21:47:14, yessong pisze:
Dzięki,na bzdurry odpowiedzi się pojawiają.Na konkrety nie.


a te wszystkie niżej odpowiedzi to co to jest?? To jest forum, a nie telefon zaufania i czasami niestety trzeba poczekać. pzdr