MotoNews.pl
  

Staro roczne fotki

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
tak soebi pomyslalem ze jeszcze w starym roku wrzuec kilka fotek z moich dotychczasowych dokonan przy malcu


od razu prosba moglibyscie podrzucic pomysl na tylna klape bo widac na zdjeciach jak narazie to nieciekawie wygloda

-->fotki<--
  
 
U wielu osób dało sie coś wymyslic ....
U ciebie to chyba tylko przedłuzyc auto ale nie jak u Blacka tylko całe z dachem o 10 cm np ....
Kolega mysl iorzedluzyc o 25 cm całe auto i wbrew porozom jedyny problem to szyby ktoire trezba dorobic o 20 cm dłuzsze ......
Ogolnie wyglada spooko i max 2 dni robity dla dobrego blacharza ....
Ale uciebie nei wchodzi to w gre bo juz za poźno ...
Jakb ywystawało w 1 miejscu daloby sie wymodzic pseudo spoiler z blachy itp ale u ciebie pojęcia nie mam ......


Aha na przyszlosc uzyj jakiegoś programu i nim zrób zdjecia - łatwiej przegladac na HTMLACH.
Polecam Arles image :
http://www.digitaldutch.com/arles/

[ wiadomość edytowana przez: CZUCZU dnia 2003-12-31 22:48:41 ]
  
 
bardzo ładne autko ale moim zdaniem powinieneś dorobić całą klape u jakiegoś blacharza co by przylegała jak najbardziej do silnika , tak mi sie to widzi
  
 
no niezla mafia maluchowa w gorzowie
  
 
zastanawim sie wlasnie zeby na wiosne przedlozyc tak jak Czuczu pisze tylko wlasnie szkoda mi troche bo fura swierzo pomalowana a tak trzeba by caly tyl znowu malowac
  
 
beneq ale pomysł niezły nie .....
A pozatym nie CZUCZU a piraniusz
  
 
Dla mnie zawsze bedziesz czuczem
  
 
Obejrzałem fotki, gadałem z Black_panther i wydaje mi się, a raczej jestem pewny że dało się ten element do podwieszania silnika puścić bardziej do przodu (między gaźnikiem a tym wieszakiem) i zdecydowanie niżej, prosty kształtownik bez wygibasów. Wtedy nie trzeba by przerabiać klapy na wysokość i pozostałby problem jak ją wydłużyć do tyłu. To wszystko da się jeszcze zrobić, nie są to nie wiadomo jakie koszty, a zdecydowanie ułatwiłoby sprawę i zmniejszyło koszt przerobienia klapy. Trochę utrudniłoby to manewrowanie łapami przy silniku, ale coś za coś.
  
 
P.S.
Czy ta klatka nie jest "za mała"?
Pozwolę sobie zacytować:

"(...) Zasadnicze cechy charakterystyczne klatki zabezpieczającej to solidna konstrukcja, zaprojektowana specjalnie dla konkretnego typu samochodu, właściwe mocowania i jak najlepsze dopasowanie przebiegu rur do wewnętrznego obrysu nadwozia. (...)"

Tak poza tym, to kawał dobrej roboty
  
 
klata jest robiona wedlog zalacznika J wymiary ze strony Zurawia ale do tych wymairow dodane praktycznie po 5 cm bo 1 giecia ktore zrobilismy wedlog wymiarow to byly wlasnie za male o jakies 5 cm w kazdym kierunku ta jest tak zrobiona ze juz raczej ciezko bedzie ja wymontowac
co do mocowania to troche skopalem wyliczenia i o jakies 6 cm jest za wysoko mozna o tyle opuscic co do puszczenia bardziej do przodu to nie ma takiej mozliwosci problem kalpy nie polega na tym ze zachacza o mocownaie bo je akurat mozna zrobic rowno z linia karoseri (tak mialo byc ale skopalem ) probelm w tym ze oslona od duzego kola od walka rozrzadu wystaje poza obrys budy co widac na fotkach