Ten temat już był " Zarówki "

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, wiem że to już było ale proszę was o radę,

co mam kupić Philipsa " Vision Plus " czy Blue Vision "

jedne są 2 razy droższe od drugich, a ja jestem biednym studentemmmmm.

Więc:
1. Które lepiej świecą?
2. Czy Blue Vision to tylko bajer czy żeczywiście lepeij widać.
3. No i wszelkie za i przeciw.
4. Aha i jeszcze jedno czy w światłach drogowych mamy H1?

Bo ja mam dobre H1 GE też serii Blue.... i nie chcę ich tracić

Poproszę o poradę. Nie odsyłajcie mnie do straych postów bo je czytałem i nadal nie wiem. Zależy mi na dobrej widoczności.

Dziekuję
  
 
W swoim aucie posiadam żarówki "vision plus". Z pewnością są lepsze od zwykłych, lecz nie mam porównania do "blue vision".

Natomiast w światłach mijania i drogowych mamy ten sam typ żarówek tj. H-1.
  
 
FGM!- ANI TE, ANI TE!! Kup nowe PH.4000K /chiba taki mają symbol/ albo OSRAM SILVER+50%. A jak nie masz kasy to cosik z TUNGSRAM czyli albo MEGALIGHT+50% lub mieli też w ofercie chyba takie o nazwie chyba SUPERBLUE /coś z "BLUE"/-te ostatnie świeciły DOKŁADNIE TAK SAMO jak PH.BLUE VISION tylko były o połowę tańsze!!
  
 
też mam vision plus (znacznie lepiej) wiem że są różne, ja mam +50
miałem podobny dylemat przy zakupie. Sprzedawca twierdził że blu vision świecą poprostu w niebieskawym odcieniu i nie był skłonny poprzeć tezy że lepiej.
Po dodatkowej kalkulacji cenowej kupiłem plusy.
Swoją drogą ta cena nie może chyba być tylko związana z niebieską bańką więc może jednak ktoś rozwinie temat blu vision.
  
 
No prawda jest taka że jednak może niebieskie = tuning a tu ceny walą o 100% w góre polecam OSRAM silver+50% super śiwecą i świecą warte swojej kasy.! co do Philipsów niewiem niemiałem.
  
 
Philips Blue Vision nie swieca na niebiesko tylko na biało wiem bo mam są cholernie drogie (kpl. ok100) są napewno lepsze od Philips Premium +30% ale co do Vision Plus (+50%) to nie wiem byc moze swiecą tak samo. Najlepiej porównac! pozdrawiam!!!