| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
KARNAL 126p SOSNOWIEC | 2003-12-30 13:51:43 MACIE JAKIES POMYSŁY JAK WZMOCNIC PRZEGUBY..?? BO W OSTANIM CZASIE MAM TROCHE PROBLEMÓW.. SPADA ICH ŻYWOTNOSC |
rallyfilip (M) Furious Moderator Fiat CCS x 2 Tychy | 2003-12-30 14:01:55 Jesli wzmocnisz przeguby inne elementy moga zostac narażone na zbyt duze przeciążenia!! |
B_A_D F&F Sympatyk D Z I A M A K | 2003-12-30 14:10:15 a moja rada jest taka : mniej strzelać ze sprzęgła |
Gadzio Nissan Micra A5 / k ... Krzeszowice | 2003-12-30 14:19:18
kiedyś miałem wzmacniane, ale nie wiem co w nich było takiego wzmolcnionego, niby miały dłużej chodzić, a w rezultacie urywały się a wręcz rozlatywały na kawałki, teraz mam seryjne fabryczne przegłuby i nie mam problemów z nimi, może dlatego ze docisk ze srzęgłem mam od CC700 |
stasiu F&F MEMBER 125p 73' Łódź | 2003-12-30 14:45:07 ja slyszalem plotke - ze przeguby od zatavy sa duzo bardziej trwalsze i pasuja do malucha - . . . taka pogloska - nie wiem czy to prawda . . |
Samael HPI Savage X4,1 Stalowa Wola | 2003-12-30 17:29:06 hehe, raczej tak nikt nie napisze, przeciez ta amortyzacja szarpniecia w tarczy jest normalnie stosowana w duzych samochodach, ale sa i tacy co wszedzie znajda wade |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2003-12-30 17:35:29 Ja też walczyłem z często zrywającymi się zabierakami. Skończył się problem gdy po zniszczeniu skrzyni biegów i podczas przygotowywania kolejnej kupiłem nowe półosie!! Problem znikł!! Tamte były poprostu wyśmigane |
rafalmaxi F&F Sympatyk maluch maxi ruda śląska | 2004-01-01 02:54:53 wszystko można do robić z mocniejszego materiału i przeguby i zabieraki i półosie , jak się chce |
Art126 F&F Sympatyk Fiat 126p już jeździ Wołomin | 2004-01-01 16:44:09 Jeżeli chodzi o flansze to można je "przedłużyć" spwając z dwóch jedną |
Zuraw Byl 126p 1.2MPI Wawa | 2004-01-01 17:10:35
Fachowo to sie nazywa tlumik drgan skretnych. Juz sama nazwa tlumaczy dlaczego przeguby nie dostaja w kosc. Tarcze sprzeglowa z tlumikiem polecam zalozyc kazdemy, kto ostrzej jezdzi - wszystkie drgania pochodzace z silnika i skrzyni sa w znacznyms topniu tlumione juz na tarczy a nie na polaczneiu polos dluga - polos krotka, czyli na przegubie. W swoim 1.1 tez mam taka tarcze (raczej z musu, niz wyboru, ale to dobrze) i przeguby wytrzymuje zdecydowanie dluzej. W ciagu 10 miesiecy jezdzenia swapem dwukrotnie je wymienilem, a wcale nie oszczedzam go, choc w kjsach nie jezdze... |
Art126 F&F Sympatyk Fiat 126p już jeździ Wołomin | 2004-01-05 23:10:11 Ma ktoś 60KB miejsca na serwerku to zamieszcze fotke flanszy tkzw. przedłużanej, jeżeli komuś się to przyda |
schwepes F&F Sympatyk zezłomowałem Kraków | 2004-01-05 23:37:44
![]() |
Art126 F&F Sympatyk Fiat 126p już jeździ Wołomin | 2004-01-05 23:44:48 Sens tego przedłużenia jest taki że trybiki koncówki półosi nie opierają się w 100% na długości seryjnej flanszy (flansza jest po prostu za krótka) |
beneq mustang virginia beach | 2004-01-05 23:54:31 u nas latem na kjs byl gosc malcem 900 ze szczecina mial wzmacniane flansze czy jak wy tam nazywacie to co na fotce mowil ze dawal do robienia hartowane gosc ruszal pena pi... na asfalcie kapcie mielily i podobno rok tak juz jezdiz i nic nie urwal mam gdzies na filmiku z tego kjs jak on rusza ja tak robilem podobnie na 385 i mi sie rozwalaly |