MotoNews.pl
2 Która głowica jest lepsza wanienkowa czy klinowa w maluchu (35397/0) - PT
  

Która głowica jest lepsza wanienkowa czy klinowa w maluchu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Która głowica jest lepsza wanienkowa czy klinowa w maluchu.
Pozdrawiam Daniel.
  
 
jakto ktora???
ta lepiej przygotowana i bez peknięć
  
 
A nei mogłes tego napisac w tamtym topicu o planowani ugłowicy .
Forum to nie smietnik .......
  
 
Jak najbardziej klinowa jest lepsza, nawet w auto świecie kiedyś pisali o komorach spalania, klinową za coś chwalili ( niestety skleroza) , a o wanienkowej napisali że nie ma charakterystycznych cechi poprostu niema w niej czegoś magicznego......
  
 
a zaraz... która jest która? bo mi sie pomieszało.
  
 
klinowa to ta stara, a wanienkowa, to nowa.
hmm nie wiem jak Ci to wytłumaczyć, która jest która, a więnc napisz mi jak Ty to widzisz a ja Ci powiem którą masz (która jest która)
  
 
C:WINDOWSPulpitMaluchPict0055.TIF
  
 
sori nie wkleiło obrazka głowica klinowa to ta która ma komorę taką zaokrągloną i ma mniejsze sprężanie.
Tak mi się zdaje.Dzięki za posty pozdrawiam.
  
 
ok,
wystarczyło mi powiedzieć stara lub nowa i wiem o so chodzi.
dzięki.

w takim razie jesli stara jest lepsza... to czemu ją zmienili?
  
 
Cytat:
2004-01-07 15:53:09, DAN89 pisze:
C:WINDOWSPulpitMaluchPict0055.TIF


Nie wkleiło bo z kompa nie da rady, chyba że jesteś always online . Najprościej jest wrzucić fotki do swojego profilu - wrzucasz z HDD na serwer motonews, a on je sam skaluje i jeszcze miniaturki robi...
  
 
stara zmienili na nowa bo lepsza jakosc spalin i podniesli stopien spreznia co do wyczyn silnikow to tam wszedzie komory w przekroju wygladaja tak / - taki trapez...
Co do glowic to bym jedna polecal jakas nowa poniewaz latwiej znalezc w dobrym stanie.
  
 
czytałem w jakiejś książce, że kształt głowicy powinien być jak najbliższy takiemu ______
/
  
 
Idealny kształt komory spalania to zwarty kształt komory spalania, aby droga płomienia była jak najkrótsza, powierzchnia odbierająca ciepło jak najmniejsza, dało się wpakować duże gwizdki i umieścić świecę jak najbliżej środka. W praktyce kulista (fragment kuli), bądź daszkowa (ta druga chętnie stosowana przy czterech gwizdkach na cylidner, bo łatwiej umieścić zawory w rzędach niż rozchylać wszystkie cztery względem siebie).

Yakitaki.