Problem z mrugającymi światłami

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Pomóżcie!

Od pewnego czasu zauważyłem że światła (mijania i nie tylko) przy włączonym silniku(czy to na postoju ok 1000obr, czy podczas jazdy) mi mrugają. jestem laikiem w tych sprawach więc proszę o pomoc. Natomiast wcześniej tego nie zaobserwowałem. Co może być przyczyną? Alternator? czy regulator? Jeszcze nic nie mierzyłem bo niemiałem czasu i pogoda nie pozwala Mój poldolot to FSO 1500 Caro 94'.

[ wiadomość edytowana przez: Krzyrek dnia 2004-03-01 00:30:23 ]

Wymien regulator napiecia!!!

Mialem to samo!!
A masz wtrysk czy gaznik??

Mam gaźnik. Także zauważyłem od pewnego czasu że akumlator zbytnio sie rozładowuje. Codziennie jeżdżę ale na krótkich dystansach po mieście(5-10km). W lato zostawiłem na alarmie cały miesiąc i po powrocie z urlopu akumlator totalnie był rozładowany. Niewiem czy to wpływ złego ładowania, robiłem pomiary i wszysto wskazywało że jest OK tj napięcie ładowania 14,3V , także pobór prądu przy rozruchu i właczonych mediach(światła, awaryjne, wentylator, ogrzewanie szyby, radio, prąd ok 150A). Teraz niewiem jak z poborem bo niemiałem czasu i troche zimno na dworze. Jak tylko sie zrobi ciepło to zabieram sie za pomiary. Akumlator mam rok bo poprzedni sie zasiarczył(ale niewiem ile miał latek - ten stary). Jak zrobie dłuższą trasę ok 100-150km to aku sie doładuje(sprawdzam przez pomiar gęstości elektrolitu). Raz w miesiącu muszę doładować z prostownika jak nie jade w dłuższą trase.

Jeżeli aku ma rok to nie powinno być potrzeby dołądowywania go z prostownika, ja nie robie wogóle trasy, tylko miasto i aku ma dwa latka i nie miałem potrzeby doładowywania go (odpukac w nie malowane) z prostownika. Masz cośik nie tak z instalacją elektryczną. Napewno będzie regulator napięcia, ale może być tez problem z masą, nalezałoby poprawić główny przewód masowy, swoje latka napewno już ma i mógł się skopac.

Cytat:
2004-03-01 21:10:54, Mebig pisze: