| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
ziga PEUGEOT 406 2,0 HDI Gliwice | 2002-09-19 09:29:03 właśnie zaczynam sie zastanawiac nad taką sprawą.Mocy przybywa a hamulce wciaż te same,a chyba trzeba zacząc odwrotnie -najpierw lepsze hamulce a potem osiągi.wszyscy pewnie wiedzą że hamulce w poldim nawet lukasy są jakby za słabe.
może którys z kolegów dokonał jakichś modyfikacji i podzieli sie opinia z kolegami bo po co popełniać dwa razy te same błędy. oczywiscie mam nadzieję ze nie bedziemy rozmawiali o okładzinach ciernych bo te tematy były juz poruszane wiele razy,tylko o tarczach ,zaciskach no i moze lepsze serwo |
Janio Miłośnik FSO To pole jest za małe ... Pruszków | 2002-09-19 09:41:04 Pytanie do OLA.
On coś kombinował z tarczami hamulcowymi od Trucka i zastanawiał się nad montażem zacisków od Tipo 1.8. |
Robaczek Polonez 1.6 GLI (LPG) WARSZAWA / WŁOCHY | 2002-09-19 11:09:32 Ja proponuję TARCZE BREMBO i klocki Ferodo DS2000
taki komplet to wydatek około 600 zeta do poldka zobaczcie sami http://www.ferodo.getin.pl/ Pozdrawiam Robaczek |
Dzierzan Polonez Caro 1,6 GLE ... Warszawa | 2002-09-22 11:26:26 Nasuwa mi się więc pytanko:
Czy tarcze BREMBO dadzą się zamontować bez problemów ? Zdaje się że są one wentylowane i nie obejmie ich zacisk Poloneza.Klocki FERODO są robione do Poloneza ? Co do modyfikacji to najpierw sam to przetestuję a potem dam wszystkim zainteresowanym znać.Mianowicie mam zamiar zmienić próg zadziałania serwa.Już to kiedyś prubowałem i efekt był piorunujący bo samochód stawał prawie dęba przy lekkim wciśnięciu chamulca.Biały jednak twierdzi że można w ten sposób rozwalić serwo, więc najpierw z nim to skonsultuję. Pozdrawiam |
wit atu plus gdynia | 2002-09-22 15:16:59 klocki do poloneza są produkowane przez Ferodo , a czy tarcze to nie wiem. |
Robaczek Polonez 1.6 GLI (LPG) WARSZAWA / WŁOCHY | 2002-09-23 10:40:18 Tarcze BREMBO do poldka nie są wentylowane tylko nawiercane cały opis jest na stronie i jeżeli podają ze są to tarcze do poloneza to muszą pasować ja niestety będę dopiero zakładał jak zmienię poldka na nowego to tego nie opłaca mi się inwestować.
Dzierzan jak zamieżasz zmienić próg zadziałania serwa możesz to jakoś w skrucie opisać ?? Pozdrawiam Robaczek |
Robaczek Polonez 1.6 GLI (LPG) WARSZAWA / WŁOCHY | 2002-09-23 11:09:48 TARCZE BREMBO MODYFIKOWANE
Nr katalogowy 08.3636.95 średnica 227 grub.max/min. 10,8/9 wysokość 45,8 otwór piasty 61,5 otwory 4 CENA detal za komplet 357,90 zł Trzeba sprawdzić wymiary , ja teraz jestem w pracy i nie mam pod ręką książki ale jak wrocę do domu to sprawdzę jak to pasuje a tu jeszcze opis dotyczący nr katalogowego TARCZE BREMBO (rowkowane i nawiercane): 08.xxxx.xx oznacza tarcze niewentylowane, 09.xxxx.xx tarcze wentylowane xx.xxxx.7x oznacza tarcze rowkowane, xx.xxxx.9x tarcze nawiercane czyli tarcze do poldka są niewentylowane a nawiercane Pozdrawiam Robaczek |
Dzierzan Polonez Caro 1,6 GLE ... Warszawa | 2002-09-23 19:47:03 Dzięki Robaczek za dokładny opis tarcz.
Co do zmian w serwie to kiedyś wyjąłem z niego gumową uszczelkę spod tłoczka a różnicę odległości do pompy zredukowałem naciągiem łapy ( nie wiem jak to się fachowo nazywa Biały odradza tak robić z serwem bo podobno można je uszkodzić , więc wymyśliłem że zetnę tą uszczelkę o połowę i zobaczę jaka będzie reakcja. Pozdrawiam |
ziga PEUGEOT 406 2,0 HDI Gliwice | 2002-09-25 12:26:32 no zeczywiscie zmodyfikowałem troszke serwo tylko w inny sposób a mianowicie w lukasie jest regulacja i zeczywiście staje demba,tylko niewiem dlaczego przy gwałtownym hamowaniu blokuje mi koła przednie a tylnie bez reakcji
wszystko niby jest ok mysle ze to moze być wina reduktora , w lukasie jest tkzw.bezwładnościowy ,lata tam sobie jakas kulka i moze to jest przyczyna słabych hamulców ,zmienie reduktor i zobaczymy bo tak naprawde to nie mam juz pomysłów, a przy pompie raczej nie chce grzebać |