| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
mar125 (M) Miłośnik FSO ![]() 124sc'74 , 125p'76 , ... sosnowiec | 2004-01-21 22:18:00 a kiedy ostatnio pod mache zaglądałeś-moze to jakieś małe wycieki-bo jakby uszczelka to albo woda w oleju(na bagnecie lub/i pod korkiem wlewu oleju taki maślany syf) albo by ci sie gotował bo by wode dmuchała kompresja, może padł komp sterujący wtryskiem albo kable WN. |
![]() Alan28 Miłośnik FSO Lancia Kappa SW/Lanc ... Zdzieszowice | 2004-01-21 22:31:40 Sprawdz czy wlasnie nie ma tak jak koledzy mowia,jak odkrecisz korek wlewu oleju moze byc na nim biala maz(a wtedy nie dobrze)i na poczatek sprawdz czy wogule dochodzi paliwo do silnika |
Realdoom Miłośnik FSO FSO 125p Pruszcz Gdański | 2004-01-21 22:39:48 Kumplowi jak zimą przypiłował zimny silniczek to pękła głowica przy drugim cylindrze przez co lał płynem (chłodzącym) i stracił moc (brak kompresji w drugim). odkreć po prostu głowice i będziesz wszystko widział co jest. Przy okazji troche nagaru wyskrobiesz i wypolerujesz kanały. Jak już będziesz planował to opłaca sie planować o 3mm jeśli masz lpg. jak wiadowmo LPG ma 103 liczbe oktanową przez co większa kompresja jest wskazana. ja tak mam i ma wyraźnie lepsze kopyto niż normalnie i więcej się kręci ( u mnie na 9000obr/min ale to już jest szkodliwe) |
Jery Miłośnik FSO Polonez Caro Gti Rumia | 2004-01-21 22:51:12 pod korkiem od wlewu oleju jest "majonez" a bagnet - powyzej max i jakies kapucino - kawa z mlekiem taki dziwny ten kolor oleju?? |
Realdoom Miłośnik FSO FSO 125p Pruszcz Gdański | 2004-01-21 22:58:41 Kumplowi jak zimą przypiłował zimny silniczek to pękła głowica przy drugim cylindrze przez co lał płynem (chłodzącym) i stracił moc (brak kompresji w drugim). odkreć po prostu głowice i będziesz wszystko widział co jest. Przy okazji troche nagaru wyskrobiesz i wypolerujesz kanały. Jak już będziesz planował to opłaca sie planować o 3mm jeśli masz lpg. jak wiadowmo LPG ma 103 liczbe oktanową przez co większa kompresja jest wskazana. ja tak mam i ma wyraźnie lepsze kopyto niż normalnie i więcej się kręci ( u mnie na 9000obr/min ale to już jest szkodliwe) |
![]() Alan28 Miłośnik FSO Lancia Kappa SW/Lanc ... Zdzieszowice | 2004-01-21 23:15:47
|
bandzior Miłośnik FSO FSO Polonez Będzin | 2004-01-22 09:41:50
U mechnika jakieś 100 zeta za wymianę zapłacisz. Jeżeli to tylko uszczelka. Teraz trzeba się cieszyś że to nie 1.4 |
Realdoom Miłośnik FSO FSO 125p Pruszcz Gdański | 2004-01-22 16:46:12 sprawdzałem to tylko z 5 razy (9000) i to krótko, ale do tego to zawory słysze jak mówią dzieńdobry |
slavny Polonez Gdańsk | 2004-01-22 17:12:45
Kolego a ty masz orginalny silnik czy swap z ferrari?? |
Ali-En Miłośnik FSO Mercedes C36 AMG Opole | 2004-01-22 17:16:31 Ja swojego wiecej jak 6000 nie krecilem, i to za dobrych jego czasow. Teraz to juz przy 3500 dzwiek jest niezbyt mily |
Realdoom Miłośnik FSO FSO 125p Pruszcz Gdański | 2004-01-22 17:39:06 ps. obrotomierze mam 2 różnego typu, jeden w kabinie, drugi przy silniczku |
![]() Alan28 Miłośnik FSO Lancia Kappa SW/Lanc ... Zdzieszowice | 2004-01-22 22:57:24 no jesli z planowaniem i materialami to nie jest drogo |
Ali-En Miłośnik FSO Mercedes C36 AMG Opole | 2004-01-23 12:55:39
|
mar125 (M) Miłośnik FSO ![]() 124sc'74 , 125p'76 , ... sosnowiec | 2004-01-23 17:31:19 panowie czytajcie uważniej, materiały we własnym zakresie!
ja w DOHC za planowanie i wymiane uszczelki+paska zapłaciłem 150zł(planowanie 50zł) + uszczelka i pasek |
![]() Alan28 Miłośnik FSO Lancia Kappa SW/Lanc ... Zdzieszowice | 2004-01-23 23:28:49 hmmm.............no wlasnie,ale uszczelki to tylko jakies 40 zeta |