Glowica z zaworami od cc 700 jaki gaznik

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam glowice z zaworami od cc 700.Nie moge uporac sie z ustawieniem silnika smierdzi paliwem nie ma mocy splanowana 2mm oczywiscie maluchowska za rady z gory dzieki
  
 
tez mam zawory cc700, glowica swiatka, zrobiona jest ~3mm, szerokie kanaly itd, na walku 385, auto zapieprza, ale na wyzszych obrotach gaznik gubi paliwo , z kilkoma osobami juz gadalem i to chyba normalne ;], ciekawi mnie tylko czy to gaznik nie wyrabia cisnienia (w co watpie), czy moze za powrot nie wyrabia...
  
 
otoz to na wyzszych obrotach gaznik cisnienie wytrzymuje gorzej z tym powrotem rozwiazales to jakos
  
 
Także mam zaworki z CC i głowice splanowaną o 5mm i na nic nie narzekam... To że śmierdzi paliwem itd to wina tylko i wyłącznie gaźnika i w tym szukaj przyczyny a nie w zaworach.
  
 
kuner ma racje, glowica nie ma raczej nic do rzeczy. sprawdz sobie wszystkie podkladki w gazniku. paliwo czesto cieknie tez z pod dzwigni ssania. zrob sobie uszczelke z silikonu.
  
 
Nie uszczelnia sie nic silikonem co ma styczność z benzyną. Silikon się rozpuści i zrobi się z niego papka. Jak spróbujesz uszczelnić np zbiornik paliwa lub wlew to rozpuszczony silikon zatka sitko rurki zasilajacej. To samo sie tyczy wszelkich uszczelek w okolicy gaźnika.
  
 
Cytat:
Nie uszczelnia sie nic silikonem co ma styczność z benzyną. Silikon się rozpuści i zrobi się z niego papka. Jak spróbujesz uszczelnić np zbiornik paliwa lub wlew to rozpuszczony silikon zatka sitko rurki zasilajacej. To samo sie tyczy wszelkich uszczelek w okolicy gaźnika.


mi sie nie rozpuscilo...
  
 
Dejta"mi sie nie rozpuscilo..."-jeszcze nie
Kiedys robiłem Uno,którego własciciel wpadł na cudowny pomysł-uszczelnienia baku silikonem.Cały dzień roboty!sylikon sie rozpuscił,przypominał masło.Wszedzie było tego pełno-cały układ paliwowy do czyszczenia,plus gaźnik,tak zalepiony ze .Tak samo nie nalezy uszczelniac dolotu,bo sylikon lubi sie łuszczyć i to samo
  
 
Paliwko czuć onieważ na wyższych obrotach pompka daje sporą dydajność a paliwko nie nadąrza przechodzić przez krućce gaźnika. Sika z reguły na krućcu wejściowym do gaźnika. Najlepsza metoda to dwie opaski na wężyku a wężyk gumowy a nie igielitowy. Też tak miałem i się z tym częściowo uporałem.
P.S. Ma ktoś z Was może załatwić taką głowiczkę ale nie mocno planowaną!! Góra 2mm!! Tanio!!

[ wiadomość edytowana przez: simon_pg dnia 2004-01-22 12:56:01 ]