Pytania 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Swego czasu rozebrałem jeden z przełączników - od halogenów, dioda i żarówka padła.
Odciągając zaciski zdjąłem spód przełącznika.
Po złożeniu w całość, przełącznik dziwnie chodził.
Nie było oporu pomiędzy pozycjami zał/wył, tak, że można było przez przypadek wyłączyć go lub załączyć, zero oporów.
Co zepsułem ?

Czy silnik SEJ może jeździć na Pb98 ?
  
 
Zawsze można jeździć na paliwie, które posiada więcej oktanów.
Pozostaje problem ekonomiczny...
  
 
ok, ale według informacji na temat różnic pomiędzy silnikami C30SE i C30SEJ, to nie jest takie oczywiste, a już o koszty nie chodzi tu w ogóle.
  
 
Cytat:
2004-01-23 13:38:21, boogie pisze:
ok, ale według informacji na temat różnic pomiędzy silnikami C30SE i C30SEJ, to nie jest takie oczywiste, a już o koszty nie chodzi tu w ogóle.



Rozwiń dalej tę myśl.

Oba silniki mają stopień sprężania 10.0:1
Różnią się rozrządem, przez co mają inaczej umieszczone
max momenty obrotowe oraz trochę inną moć (różnica 4 KM)
  
 
Mówiono mi w LOB, że różnica w obu silnikach sproawdza się do sterowania wtryskiem.
I ponoć SE umozliwia jazde na Pb98.....

Zaczekam jeszcze na wypowiedzi użytkowników SEJ....
  
 
Boogi możesz jeżdzić na PB98, masz przecież czujnik spalania stukowego.
  
 
Hmmm
Powiedzcie, po kiego grzyba zrobili ten silnik SEJ.
Mega mi kiedyś zdaje się powiedział, że SE umożliwia dodatkowo owe Pb98 w baku.
  
 
Cytat:
2004-01-23 13:59:00, marekcaramba pisze:
Cytat:
2004-01-23 13:38:21, boogie pisze:
ok, ale według informacji na temat różnic pomiędzy silnikami C30SE i C30SEJ, to nie jest takie oczywiste, a już o koszty nie chodzi tu w ogóle.



Rozwiń dalej tę myśl.

Oba silniki mają stopień sprężania 10.0:1
Różnią się rozrządem, przez co mają inaczej umieszczone
max momenty obrotowe oraz trochę inną moć (różnica 4 KM)



Sprawdziłem w TIS, silniki SE SEJ nie różnią się jednak wałkiem
rozrządu, pomyliłem się. Różnica musi wynikać z innego programu
ECU.
  
 
Cytat:
2004-01-23 14:34:52, marekcaramba pisze:
Cytat:
2004-01-23 13:59:00, marekcaramba pisze:
Cytat:
2004-01-23 13:38:21, boogie pisze:
ok, ale według informacji na temat różnic pomiędzy silnikami C30SE i C30SEJ, to nie jest takie oczywiste, a już o koszty nie chodzi tu w ogóle.



Rozwiń dalej tę myśl.

Oba silniki mają stopień sprężania 10.0:1
Różnią się rozrządem, przez co mają inaczej umieszczone
max momenty obrotowe oraz trochę inną moć (różnica 4 KM)



Sprawdziłem w TIS, silniki SE SEJ nie różnią się jednak wałkiem
rozrządu, pomyliłem się. Różnica musi wynikać z innego programu
ECU.




tak jak mowisz + wydech
  
 
co z wydechem ??
  
 
z wydechem nic , nie ma różnicy
  
 
a niby gdzie tkwi ta różnica wydechu?


[ wiadomość edytowana przez: mega_3 dnia 2004-01-23 20:29:37 ]
  
 
Jak to nie ma? Jest, tylko co ona zmienia?
W sedanie sama koncowka jest dluzsza, ta od koncowego tlumika jest dluzsza o okolo 30 cm.
http://www.catalogue.bosal.com/pages/exh_system_list.php?query_nr=5&make=Opel&model=Omega+A&fuel=B&year=1991&cartype=3.0 .Tutaj sa roznice i raczej nic one nie zminieaja.


[ wiadomość edytowana przez: piotrs dnia 2004-01-23 23:52:00 ]
  
 
Jnan protestuję końcówki są dłuższe owszem ale w Caravanie

Pozdrawiam