| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
madzia_83 TOYOTA MANIAK Mimlowóz e9 Gardawice | 2005-11-15 20:32:13 U Romek dzięki za te post - ile można pisac na OT
Miałam podobne obiawy w swojej Corolli z tym że ekonomizer palił się na zielono czyli tak jak normalnie. Zapytałam na forum i Misiek trafnie zdiagnozował problem - padnięty termostat. U mnie też wskazówka nie podnosiła sie do połowy - chyba że auto stało długo na wolnych obrotach. Silnik był niedogrzany i więcej paliła. Po wymianie termostatu problemy jak ręką odjął Teraz wskazówka po nagrzaniu jest prawie równo w połowie skali. |
Golden_Flyer TOYOTA DRIVER BMW 116 Gdańsk | 2005-11-16 08:28:01 Ja wymieniałem pod koniec 2001 r. - japoński (chyba TAMA) kupowany w JC kosztował wtedy 50zł-teraz jest pewnie podobnie. Wejdź sobie na stronę jednego ze sklepów internetowych i sprawdź. Przy okazji warto od razu wymienić płyn chłodzący. No i pamiętaj o właściwym umieszczeniu termostatu w obudowie-zdaje się że dzyndzelkiem do góry-dokładnie jest to opisane wksiążce Etzolda |
madzia_83 TOYOTA MANIAK Mimlowóz e9 Gardawice | 2005-11-16 08:34:16 No ja kupiłam oryginalny - 78 zł. Ważne aby miał dobrą temperaturę. |
looqasch T E L E T U B I Ś ![]() .... | 2005-11-16 11:24:15 Tylko Verneta nie kupuj bo to termostat na 3 miesiące |
Romlat TOYOTA DRIVER Mazda 323F Łódź | 2005-11-16 18:24:06 Kupiłem dzis termostat Japoński w JC za 50zł, tylko nie wiem czy samemu go wymienić czy oddac do warsztatu( wołaja 50 - 60zł za wymiane a wolne terminy maja dopiero w przyszłym tygodniu a ja potrzebuje auto na niedziele) ciecz chłodzącą sam wymieniałem a w ksiązce "Etzolda" nie wydaje sie to zbyt skomplikowane. Czy ktoś z was sam wymieniał?? |
looqasch T E L E T U B I Ś ![]() .... | 2005-11-16 19:04:38 Zmieniaj sam !!! Panie potrafią to Ty nie dasz rady ??
Dwie śrubki odkręcasz i pyk zmienione
Tym bardziej, że masz książkę. [ wiadomość edytowana przez: looqasch dnia 2005-11-16 19:06:47 ] |
Romlat TOYOTA DRIVER Mazda 323F Łódź | 2005-11-16 20:51:17
Ok według Twojej rady zmieniam sam, mam nadzieje że nie zajmie mi to całęj soboty bo zamierzam jeszcze zabezpieczyc spód samochodu o efektach moich zmagan poinformuje
|
madzia_83 TOYOTA MANIAK Mimlowóz e9 Gardawice | 2005-11-16 21:43:36 Panie potrafią?? Chyba tylko Babcia Ewa ![]() |
looqasch T E L E T U B I Ś ![]() .... | 2005-11-17 00:41:20
Znam takie co potrafią |
MisiekII (S) T E L E T U B I Ś Diesel Power Drift Machine Super Turbo Burnout | 2005-11-17 17:04:33
Casanova |
Romlat TOYOTA DRIVER Mazda 323F Łódź | 2005-11-18 09:24:55 Mam jeszcze jedno małe pytanko w którym miejscu jest zawór spustowy cieczy w silniku 1,6 16V 4A FE?? |
looqasch T E L E T U B I Ś ![]() .... | 2005-11-18 11:05:37 Między filtrem oleju a czujnikiem ciśnienia oleju |
CzapCzap T E L E T U B I Ś | 2005-11-18 12:06:40 Toz pod samym kolektorem . Zaopatrz sie w dobry klucz, ja taki mialem ale sruby i tak nie dalem rady odkrecic |
Romlat TOYOTA DRIVER Mazda 323F Łódź | 2005-11-18 22:43:14 Witam, wymieniłem termostat ale mam inny problem. Patrząc na silnik od przodu (przypominam silnik 1,6 16V 4 A FE) z prawej strony przy węzu który idzie dołu chłodnicy do silnika(termostatu) jest gniadko z wtyczką, i u mnie to gniadko jest czym zaslepione nieorginalnie a wtyczka "dynda" sobie luzno. Chciałem się spytac od czego jest ta wtyczka i gniadko (koloru brazowego) i jakie moga byc konsekwencje z jazdy z rozłaczonymi przewodami.Wstyd sie przyznac ale od chwili nabycia auta (czyli od lutego) tak mam i wczesniej nie zwracałem na to uwagi dopiero dzis przy wymianie termostatu. |
MisiekII (S) T E L E T U B I Ś Diesel Power Drift Machine Super Turbo Burnout | 2005-11-18 22:46:55 Niewiele to pomoże ale u mnie w tych okolicach tez dydna sobie jedna wtyczka.. niebieska. Od nowości czyli od dawna |
carinus TOYOTA SPEC Lexus IS 200+UAZ 469 lubuskie /Belgia | 2005-11-22 21:30:21 To pewnie wtyczka od czujnika temperatury cieczy dla ECU bo obok jest czujnik cisnienia oleju i temp.dla wzkaznika. |