Antena-inaczej

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
No to pewnie dostanę zjebki, że poruszam ten temat, ale przeglądałem forum i akurat rozwiązania mojego problemu nie znalazłem.
A wygląda to tak, że antena oczywiście nie działa, więc będę musiał ją wyjąć i przeczyścić - pikuś, ale coś jest chyba nie tak z podłączeniem, bo słyszę, że chce się wysuwać po przekręceniu stacyjki. Z tego co poczytałem wynika mi, że powinna być sterowana z radia (zresztą właśnie tak chcę), a jak przekręcam stacyjkę to wyraźnie słyszę silniczek przez jakieś 2 sekundy. No i co z tym zrobić?
  
 
A czy przypadkiem ten silniczek, ktory slyszysz po przekreceniu stacyjki to nie jest POMPA PALIWA ???
  
 
Walus, nie znam sie na mechanice ale czy na pewno slyszysz antene?? Ja po przekreceniu stacyjkie tez cos slysze przez 2 sekundy ale na bank to nie jest antena.
  
 
Cholera wie, bo to mój drugi dzień z tym autem, ale jestem prawie pewien, że ten dźwięk dochodzi z tyłu auta.
  
 
Nie jest to antena, bo to jest pumpa palifka A działanie anteny możesz sprawdzić bez posiadania radia... jakoś to kabelkami zrobiłem.
  
 
Radio posiadam, ale za patent na sprawdzenie kabelkami też bym się nie obraził.
  
 
Cytat:
2004-01-26 14:02:48, Walus pisze:
Cholera wie, bo to mój drugi dzień z tym autem, ale jestem prawie pewien, że ten dźwięk dochodzi z tyłu auta.



Z tylu, z prawej strony (pod kanapą) - na bank POMPA
  
 
Cześć!

U mnie antena podnosi się dopiero po uruchomieniu radia. Chyba, że jest zamrożona, jak obecnie, i czeka na zmianę temperatury i sporą dafkę WD-40.

Co do tej pompy: jak jeździsz na gazie, to nie zapomnij, żeby w baku było więcej paliwa, niż rezerwa. Nie ufaj we wskaźnik na desce, bo jest bezwładny. Lapka (pomarańczowa) też podobno nie zawsze pali się.
Pozdr.,
Wrolo
  
 
moja ostatnia antena w firmoym espero wykończyła aku, radzę ci szybko odłączyć wtyczkę 12V anteny w bagażniku pod tapicerką z lewej strony. a patent z kabelkami jest prosty przykładasz + i - a potem zmiana jak jeźdźi to ok a jak nie to szmelc. ja w firmowym wyciągnąłem ją i tak jeżdże bo i tak na automacie go nie myje.
jak chcesz ją wymontować to kup sobie odrazu nową.
ps musisz mieć dobre kleszcze
  
 
jeżeli się nie mylę to przy antenach sterowanych radiem po przyłożeniu "+" do przewodu "radio-antena" (przy radiu zwykle niebieski) antena się rozsuwa, a po zlikwidowaniu + składa.
"-" jest zawsze podłączony w tym samym miejscu
Przy sprawnym radiu ten "+" na niebieskim kabelku pojawia się w chwili włączenia radia.
Ewentualnie pojawia się na chwilę po włączeniu a pózniej znów na chwilę po wyłączeniu.
Tak czy inaczej steruje tylko "+" na ty samym przewodzie.
Reszta to już bebechy anteny
  
 
NIEBIESKI PRZEWÓD CAŁY CZAS DAJE 12v
  
 
Cytat:
2004-01-26 14:23:57, jogi2 pisze:
ja w firmowym wyciągnąłem ją i tak jeżdże



A dlaczego?

Cytat:
jak chcesz ją wymontować to kup sobie odrazu nową.



????

Cytat:
ps musisz mieć dobre kleszcze



A do czego?
  
 
żeby rozkręcić to g..... przy karoserii
  
 
Yyyyy... Jakie g...o przy karoserii? Tę objemkę co to na zewnątrz wystaje i antena do niej wchodzi. No Problem... ale nie kleszczami, tylko kluczem.


[ wiadomość edytowana przez: piotr-ek dnia 2004-01-27 12:58:03 ]
  
 
Cytat:
2004-01-27 12:38:58, jogi2 pisze:
żeby rozkręcić to g..... przy karoserii



A nie lepszy był by najzwyklejszy płaski klucz maszynowy o ile pamietam 15 (a moze 17??)
  
 
Cytat:
2004-01-27 13:01:53, Grzegorz pisze:
A nie lepszy był by najzwyklejszy płaski klucz maszynowy o ile pamietam 15 (a moze 17??)



Toteż ja tak robiłem kilka razy (kluczem nasadowym) i nie widzę najmniejszego problemu... zresztą trochę OT się zrobiło.