Stary licznik zamiast nowego :)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
kolejna prosba/pytanie o porade do specjalistow-kolegow jest taka czy ktos montowal zamiast nowegho licznika stary?
problem jest nastepujacy - jak wykonywalem szybkie manewry miedzy slupkami tzn szybko obracalem kierownica to wielokrotnie uderzalem w licznik nowego typu, az rozwalilem sobie paznokiec dosyc mocno i na tym moj trening sie zakonczyl.
moj pomysl jest nastepujacy- przeniesc nowy licznik na strone pasazera, a stary zamontowacw miejsce nowego i zrobic z niego obrotomierz. (widzialem cos takiego na zdjeciu i wydaje mi sie to dobrym pomyslem)
moje obawy o rozwalanie sobie palcow/paznokci przez nowy licznik zostaly potwierdzone przez znajomego ktory scigal sie na maluchach dobre parenascie lat temu i tez mowil ze te nowe liczniki zamieniali na stare.
czy ktos juz cos takiego robil z obecnych tutaj na forum i czy ktos moze cos mi pomoc w tej sprawie.
pozdrawiam
  
 
zaloz nabe
  
 
Cytat:
2004-02-09 11:46:55, forti pisze:
zaloz nabe



dokładnie mniejsza kiera i naba... nie będziesz juz udeżał w deske
  
 
Sztos nabe też mozesz wykonać własnorecznie. Na F&F widziałem ois całej roboty.
  
 
http://www.fiat-furious.prv.pl/ ---> Tuning Amatroski i tam powinieneś znalesc Tytuł NEBA
  
 
dziś zaczynam przeróbke naby i bedzie nowy project
  
 
Nie nabe tylko dystans... chyba... Znajomy ma do sprzedania:
http://zlosnik.pl/showflat.php?Cat=&Number=91980&page=0&view=collapsed&sb=5&o=&fpart=1
  
 
sluchajcie ja poprostu wole miec przed oczyma obrotomierz a nie predkosciomierz. wiem ze obrotomierz moge zamontowac obok ale to jest duza roznica. pozdro
  
 
w nowe zegary też mozesz obrotek wsadzić.ale skoro się upierasz był już kiedyś ten temat na forum... nic szczególnego nie musisz chyba robić, poza zaspawaniem otworu po "dużych" zegarach i wstawieniem tam małych.. linkę od prędkościomierza i kable podciągasz (i tu może być trochę roboty) do zegarów od strony pilota....
  
 
a czy ze starej deski da sie zrobic obrotomierz?
  
 
Jesli chodzi o kapliczke to pewnie,ze sie da.Musisz wywalic cała ta tarcze.i wsadzic w to miejsce obrotek,ale za to zero innych wskazań!bo wszystko jest na tym jednym zegarze.
  
 
albo zostawić tarcę z kontrolkami, tylko sam mechanizm (jakoś) tam upchać. a na tarczy prędkościomierza zrobić sobie nową skalę
  
 
na starym liczniku moze byc tylko obrotomierz, nie musza byc kontrolki. wszystkie niech zostana sobie w nowym liczniku i pojda na strone pasazera. najlepiej zeby zostala tylko kontrolka oleju i tyle. pozdro