Warto brać?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
No to małe pytanko.
Znalazłem 1,5 bez gazu, 98 rok, 88 tysięcy na zegarze. I właściciel, regularnie serwisowany jak bozia kazała co 10 tysia (wpisy w książce-ostatni z czerwca 03). Blachy równiutkie, lakier czysty oprócz jednej klamki. Chodzi cicho, z zawiechy nic nie stuka. Bez dodatków, ale chyba można brać za 13 tysia?
  
 
Bezapelacyjnie!
  
 
Sprawdź kompresje i bierz
  
 
"... wpisy w książce-ostatni z czerwca 03..."

10 miesiecy bez wpisu ?
To troche dziwne...
  
 
Jezeli jest tak jak mowisz to bierz
  
 
Cytat:
2004-01-22 10:36:32, KeyJey pisze:
"... wpisy w książce-ostatni z czerwca 03..."

10 miesiecy bez wpisu ?
To troche dziwne...



Jest styczeń, a nie kwiecień
  
 
KeyJey - z czerwca 2003 roku, przy 80 000 przebiegu, więc nie 10 miesięcy, tylko 6. Po wcześniejszych przeglądach widać, że rocznie jeździł około 16 tysięcy, więc pół roku po przeglądzie stan licznika 88 000 chyba odpowiada prawdzie.
  
 
Zoltar, a jaka powinna być kompresja? Że wszędzie równo, to wiem, ale cyferkami? Bo nominalnie 9,2, ale ktoś coś kiedyś pisał, że ma po 11.

[ wiadomość edytowana przez: Walus dnia 2004-01-22 11:08:58 ]
  
 
Dobra pomylka


Ale to dziwne zeby przez 6 miechow sie nic nie dzialo

To jest Espero... nie oszukujmy sie

Sprawdz co sie z nim dzialo przez te czas... przebieg to nie wszystko..
  
 
Cytat:
2004-01-22 11:08:36, KeyJey pisze:
Ale to dziwne zeby przez 6 miechow sie nic nie dzialo



A nawet jak się działo to co? Zapewne pierdoły z którymi tylko milionerzy pojadą do ASO jak auto jest po gwarancji.
  
 
Cytat:
2004-01-22 11:08:36, KeyJey pisze:


Ale to dziwne zeby przez 6 miechow sie nic nie dzialo

To jest Espero... nie oszukujmy sie





Chyba chcesz mnie lekko podłamać. Sugerujesz że nie da się jeździć 6 miechów bez wizyty w serwisie?
  
 
Cytat:
Chyba chcesz mnie lekko podłamać. Sugerujesz że nie da się jeździć 6 miechów bez wizyty w serwisie?



Nie da się jeździć 6 miesięcy bez drobnej naprawy/regulacji
  
 
Nie chce Cie zalamywac... poprostu takie jest moje zdanie i nie chce idealizowac jakiegokolwiek samochodu ( o Omedze MV6 tez bym mogl pare rzeczy powiedziec)

Piotr-ek zgoda.. ale dobrze wiesz ze tego typu pierdoly sa cholernie wkurzajace...
Tym bardziej ze w Esperaku czesto cos jest do wymiany w zawieszeniu. Moze te pierdoly sa tanie ale to przede wszystkim stracony czas no i oczywiscie troche nerwow
  
 
Właśnie się dowiedziałem, że jest w nim padnięta jedna tylna szyba. Nie chodzi ani z drzwi kierowcy ani z tylnych. Ani drgnie. Jak sprawdzałem, to było podejrzenie że jest przymarznięta, ale teraz wiem na pewno, że padnięta. Czy to silniczek i ile takie ustrojstwo mnie będzie kosztować?
  
 
predzej przewody slupek - drzwi niz silnik 9cociaz wszystko jest moliwe w tym samochodzie)
moim zdaniem bierz i nie przejmuj sie tym co gadaja
bo jedyna rada zeby bylo wszystko dobrze to zakup w salonie(chociaz tez nie zawsze)
a po 6 latach uzytkowania nie bedziesz mial igly niestety
  
 
Szczegół za takie pieniądze.
  
 
To częsta "usterka" w tych autach
Tak jak już powiedziano, najczęściej w drzwiach tylnych padają przewody na przejściu drzwi-słupek. Czasem trzeba przeczyścić przyciski sterujące szybami - to samo z panelem sterowania szybami kierowcy
  
 
Ja tez jestem za... kupowac...

Ewentualnie wpadniesz na mine tak jak ja.... ale tego Ci z calego serca nie zycze
  
 
Cytat:
2004-01-22 11:22:00, piotr-ek pisze:
....""...Nie da się jeździć 6 miesięcy bez drobnej naprawy/regulacji


Taaaa....6 m-cy się nie da....ja przejeździłem "bez dotykania: jakieś skromne 3 lata...a może 3,5 /nie liczę wym.oleju,filtrów....bo to faktycznie 6 m-cy i wymianka...tyle,że do naprawy tego nijak zliczać się nie da!/
  
 
Cytat:
2004-01-22 10:48:48, Walus pisze:
Zoltar, a jaka powinna być kompresja? Że wszędzie równo, to wiem, ale cyferkami? Bo nominalnie 9,2, ale ktoś coś kiedyś pisał, że ma po 11.

[ wiadomość edytowana przez: Walus dnia 2004-01-22 11:08:58 ]



Kolega myli stopień sprężania z ciśnieniem sprężania....