Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Maliniak 126p 125p Tarn-Gory | 2010-01-18 23:12:35 witam czy ktos posiada z was blokady do alfy 156 2.5 v6 lub wiecie gdzie jest ktos kto takie cos moze wyporzyczyc ? oczywiscie odpłatnie [ wiadomość edytowana przez: Maliniak dnia 2010-01-18 23:20:15 ] |
![]() pioban www.banymotorsport.pl Warszawa | 2010-01-26 20:11:32 Porób sobie dokładne znaki na pasku obudowach i kołach.
Blokady z niepewnego źródła maja błędy. Wymień koniecznie pompe wody przy rozrządzie. |
![]() CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2010-01-26 21:17:14 haha... pierdole w życiu nie ściągnął bym paska robiąc sobie znaki na kole i obudowie ![]() kup i tyle 220 do 250zł z gwarancją, bardzo dobrze trzymają wałki. z wypożyczeniem będzie problem. Ewentualnie pytaj na http://www.alfaholicy.org/ |
![]() pioban www.banymotorsport.pl Warszawa | 2010-01-26 23:09:33 Z wypożyczanim nie ma problemu,w Warszawie przynajmniej.
Jak ktos ogarnia temat to sobie bez blokad poradzi, w tym silniku, pod warunkiem że kół nie trzeba odkręcać. Robiłem tak ostatnio. |
![]() nikusss 4xVW i Polski Fiat gliwice | 2010-01-26 23:44:02 ahh te alfy ![]() ja wzialem kawalek rurki fi15, kawalek katownika i latarke i zmienilem sobie rozrzad w tym zlym tdi ![]() |
![]() Krzemowy Fiat 126 Skoczów | 2010-01-27 07:39:20 Partacz ![]() ![]() |
![]() Maliniak 126p 125p Tarn-Gory | 2010-01-27 09:53:17 blokady naruchalem ustawilem z czujnikiem gmp auto kicha w ssacy. nie moglem sobie porobic znakow bo pasek byl zerwany glowice po remacie .w tym silniku raczej nie ustawial bym na znaki robione przez siebie. jak mam drutowac to wole odeslac klijeta i nie robic |
![]() Furiosus (M) Furious Moderator duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2010-01-27 10:00:16 kichanie w ssący jest objawem przestawienia zapłonu o jakieś 180 stopni - przyjanmniej w rzędówce |
![]() Markiej F&F Wolny Słuchacz :) gangówa Dębica | 2010-01-27 10:36:42 sprawdź czy nie założyłeś na odwrót blokad tzn ssących na wydechy itp. tez miałem z tym kiedyś problemy i już sam dokładnie nie wiem jak to było. |
![]() jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2010-01-27 10:40:35 w tdi bez blokad bym sie nie podjal - tam trzeba odkrecac i ustawiac kolo etc, bez blokad to chyba z 10x wiecej czasu. Oczywiscie blokady wykonalem z blachy chyba 4mm i nasadki fi 15 ![]() Ale czy temat nie powinien byc na hydeparku? |
![]() Maliniak 126p 125p Tarn-Gory | 2010-01-27 22:52:42 blokady były zalozone dobrze w innej pozycji przy pracy zamykal by sie wydech wiec odpada 2 ostatnie gary nie pracuja prawidlowo i przez co z nich kicha w ssacy kompresja jest ladna na wszystkich za 2 dni jade z tym na kompa zobaczymy co tam jeszcze wysrane jest |
![]() nikusss 4xVW i Polski Fiat gliwice | 2010-01-27 23:02:24
kwestia wprawy. w D/TD jest tylko o rolke prowadzaca mniej, da sie poskladac bez blokady do pompy, przy kolejnej wymianie pompy/glowicy robi sie to szybko i sprawnie, tylko blokada do walka wystarcza ![]() potem czujnik w pompe, ustawic i ogien ![]() |
![]() CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2010-01-27 23:57:46 ostatnio robiłem 2.0 Tdi z kumplem w audi A6 i dostęp kozacki oczywiście blokady to dwie śruby fi 6 i lakier do paznokci...
Ale tam jest jak... |
![]() jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2010-01-28 09:54:10
oczywisce ze sie da ale po co ![]() |