MotoNews.pl
  

Wypożyczenie blokad rozrzadu alfa czy ktos wie gdzie ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam czy ktos posiada z was blokady do alfy 156 2.5 v6 lub wiecie gdzie jest ktos kto takie cos moze wyporzyczyc ? oczywiscie odpłatnie

[ wiadomość edytowana przez: Maliniak dnia 2010-01-18 23:20:15 ]
  
 
Porób sobie dokładne znaki na pasku obudowach i kołach.
Blokady z niepewnego źródła maja błędy.
Wymień koniecznie pompe wody przy rozrządzie.
  
 
haha... pierdole w życiu nie ściągnął bym paska robiąc sobie znaki na kole i obudowie
kup i tyle 220 do 250zł z gwarancją, bardzo dobrze trzymają wałki.
z wypożyczeniem będzie problem. Ewentualnie pytaj na http://www.alfaholicy.org/
  
 
Z wypożyczanim nie ma problemu,w Warszawie przynajmniej.
Jak ktos ogarnia temat to sobie bez blokad poradzi, w tym silniku,
pod warunkiem że kół nie trzeba odkręcać.
Robiłem tak ostatnio.
  
 
ahh te alfy
ja wzialem kawalek rurki fi15, kawalek katownika i latarke i zmienilem sobie rozrzad w tym zlym tdi
  
 
Partacz Kto to widział z winklem do silnika
  
 
Cytat:
2010-01-26 23:44:02, nikusss pisze:
ahh te alfy ja wzialem kawalek rurki fi15, kawalek katownika i latarke i zmienilem sobie rozrzad w tym zlym tdi


A pewnie to złe tdi masz poprzecznie dlatego sobie wymieniłeś, bo wzdłużne tdi to może kurwica trafic.
  
 
blokady naruchalem ustawilem z czujnikiem gmp auto kicha w ssacy. nie moglem sobie porobic znakow bo pasek byl zerwany glowice po remacie .w tym silniku raczej nie ustawial bym na znaki robione przez siebie. jak mam drutowac to wole odeslac klijeta i nie robic
  
 
kichanie w ssący jest objawem przestawienia zapłonu o jakieś 180 stopni - przyjanmniej w rzędówce
  
 
sprawdź czy nie założyłeś na odwrót blokad tzn ssących na wydechy itp. tez miałem z tym kiedyś problemy i już sam dokładnie nie wiem jak to było.
  
 
w tdi bez blokad bym sie nie podjal - tam trzeba odkrecac i ustawiac kolo etc, bez blokad to chyba z 10x wiecej czasu. Oczywiscie blokady wykonalem z blachy chyba 4mm i nasadki fi 15 A - wymienialem we wzdluznym i nie nazekam, bardzo szybko sie wsio odkreca a potem dostep latwy.

Ale czy temat nie powinien byc na hydeparku?
  
 
blokady były zalozone dobrze w innej pozycji przy pracy zamykal by sie wydech wiec odpada 2 ostatnie gary nie pracuja prawidlowo i przez co z nich kicha w ssacy kompresja jest ladna na wszystkich za 2 dni jade z tym na kompa zobaczymy co tam jeszcze wysrane jest
  
 
Cytat:
2010-01-27 10:40:35, jaqo pisze:
w tdi bez blokad bym sie nie podjal - tam trzeba odkrecac i ustawiac kolo etc, bez blokad to chyba z 10x wiecej czasu. Oczywiscie blokady wykonalem z blachy chyba 4mm i nasadki fi 15 A - wymienialem we wzdluznym i nie nazekam, bardzo szybko sie wsio odkreca a potem dostep latwy. Ale czy temat nie powinien byc na hydeparku?


kwestia wprawy. w D/TD jest tylko o rolke prowadzaca mniej, da sie poskladac bez blokady do pompy, przy kolejnej wymianie pompy/glowicy robi sie to szybko i sprawnie, tylko blokada do walka wystarcza
potem czujnik w pompe, ustawic i ogien
  
 
ostatnio robiłem 2.0 Tdi z kumplem w audi A6 i dostęp kozacki oczywiście blokady to dwie śruby fi 6 i lakier do paznokci...
Ale tam jest jak...
  
 
Cytat:
2010-01-27 23:02:24, nikusss pisze:
kwestia wprawy. w D/TD jest tylko o rolke prowadzaca mniej, da sie poskladac bez blokady do pompy, przy kolejnej wymianie pompy/glowicy robi sie to szybko i sprawnie, tylko blokada do walka wystarcza potem czujnik w pompe, ustawic i ogien


oczywisce ze sie da ale po co