MotoNews.pl
8 LPG falowanie na gazie (88566/5) - PT
  

LPG falowanie na gazie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam isntalke BEDINI i zregenerowałem parownik. problem polega z wolnymi obrotami ktore strasznie faluja. nie wiem w czym jest problem.
moze problem z kompem od gazu?
Czy moge zastosowac innej firmy reduktor to posiadanego kompa.
  
 
Najprawdopodobiej zbyt bogata mieszanka wolnych obrotów. Do regulacji. Spróbuj skręcac aż przestaną falować. Drugim problemem może być lewe powietrze. Nie ruszałeś nic przy mieszalniku?
  
 
Tak mozesz zastosowac reduktor firmy jakiej chcesz byle był to elektryk a nie stary model reduktora pneumatycznego.A ja bym stawiał na zbyt uboga mieszanke ewentualnie ale bardziej widziłbym tutaj jakies uszkodzenie reduktora...Sprobuj na poczatek odpiac kleme + z aku na noc (ok 30 min powinno juz wystarczyc)dla pewnosci i tym skasujesz błedy kompa gazu oraz beny...Nie utracisz zadnych jego ustawien...Powinno sie poprawic...
  
 
jezeli to tylko na gazie to moga byc winne membrany
  
 
Cytat:
2005-03-26 00:41:44, mastah22 pisze:
Tak mozesz zastosowac reduktor firmy jakiej chcesz byle był to elektryk a nie stary model reduktora pneumatycznego.A ja bym stawiał na zbyt uboga mieszanke ewentualnie ale bardziej widziłbym tutaj jakies uszkodzenie reduktora...Sprobuj na poczatek odpiac kleme + z aku na noc (ok 30 min powinno juz wystarczyc)dla pewnosci i tym skasujesz błedy kompa gazu oraz beny...Nie utracisz zadnych jego ustawien...Powinno sie poprawic...


A jaka jest róznica poza sterowaniem wypływu gazu gdy silnik nie pracuje pomiedzy pneumatykiem a elektrykiem ? W pierwszym wpadku podcisnienie które pojawia sie w silniku podczas pracy otwiera za pomocą membrany zawór II stopnia redukcji. A w elektryku robi to elektromagnes po pojawieniu sie impulsów na cewce zapłonowej.
Wujek Dobra Rada ?
Sprawdź mieszankę na jałowym. Czy podczas regeneracji parownika wymieniałes tez zaworki I i II stopnia redukcji ?
Po kazdej ingerencji w parownik nalezy jechac na regulację.
  
 
Cytat:
2005-03-26 13:03:59, Ramzes_II pisze:
A jaka jest róznica poza sterowaniem wypływu gazu gdy silnik nie pracuje pomiedzy pneumatykiem a elektrykiem ?


Wiem na czym polega róznica...Nie wiem o co Ci chodzi bo starałem sie odpowiedziec na pytanie czy moizna do posiadanego kompa gazu zapiac inny reduktor...Zatem powiec jak chcesz to zrobic na pneumatyku???
  
 
Cytat:
2005-03-26 23:24:27, mastah22 pisze:
Wiem na czym polega róznica...Nie wiem o co Ci chodzi bo starałem sie odpowiedziec na pytanie czy moizna do posiadanego kompa gazu zapiac inny reduktor...Zatem powiec jak chcesz to zrobic na pneumatyku???


Centralka gazu steruje krokówką na przewodzie do miksera. Z podcisnieniem potrzebnym do właczenia reduktora poradzic sobie mozna wwiercajac sie w kol. dolotowy. No wiesz. Dla chcącego nic trudnego
  
 
a u mnie faluje bo jest walniety silniczek krokowy
  
 
IMHO predzej sonda lambda a nie silnik
  
 
sonda jest ok , na paliwie nic nie faluje , tylko i wylacznie na gazie