Sprzęgło DOHC

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy docisk i łapa od 1.8 będzie bez problemu pasować do 2.0? Czy też nie należy tego tak zamieniać?

Czy ktoś może miałby łapę i docisk, a jak tak to za ile?

Będę wyciągał na dniach skrzynię i zobaczę co mi poszło... Objawy są takie, że nie ma wysprzęglania, auto jedzie na biegu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Czasami zdarza mu się załapać, tzn przez chwilę biegi wchodzą normalnie i wysprzęgla, ale przeważnie po przejechaniu paru metrów mu przechodzi i znowu nie sposób wrzucić jakiegokolwiek biegu... Obstawiam łapę albo docisk, chyba że ktoś ma jakieś inne pomysły??

[ wiadomość edytowana przez: Abar dnia 2004-01-31 12:26:22 ]
  
 
ja tez mialem takie jazdy ze sprzeglem i sie okazalo ze plyn z silownika ucieka i dlatego nie bylo sprzegla. wymienilem uszczelki w silowniku pomoglo tylko na chwile. w koncu kupilem nowy silownik i juz jest ok. pozdro
  
 
To sprzęgło w DOHC jest sterowane hydraulicznie
  
 
a tego to ja juz nie wiem )) mowie o zwyklym sprzegle w normalnym kancie. nie wiem jak jest w dohcach.
  
 
Cytat:
2004-01-31 17:02:46, goorek pisze:
(...) mowie o zwyklym sprzegle w normalnym kancie. nie wiem jak jest w dohcach.


W zwykłych normalnych (jeżeli za takie przyjmujemy wcześniejsze modele) to i owszem, ale później (od VI.1983 chyba) było już sterowanie mechaniczne i podobnie chyba jest w DOHC Jednak co do samego problemu to się nie wypowiem bo za mało jeszcze widziałem w tych okolicach .
  
 
Cytat:
2004-01-31 12:25:21, Abar pisze:
Czy docisk i łapa od 1.8 będzie bez problemu pasować do 2.0? Czy też nie należy tego tak zamieniać?


Będzie pasować , sam zakładałem od 1.8 do mojego 2.0 i pasowało bez problemu , z tym że ja mam polonezowską skrzynke i łąpę mam też od Poloneza z łożyskiem op. sam docisk podchodzi bez problemu. Pozdro.