[Fiat 125p] silnik + osprzet

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!

Czy ktos moze orientuje sie jakie silniki (+ osprzet) pasuja do Fiata 125p? Najlepiej o mocy 125-150 KM.

Odpowiedz na to pytanie jest dla mnie bardzo wazna, poniewaz sam sie na tym dokladnie nie znam, a jestem aktualnie w trakcie przerabiania Fiaciora na lowridera i zarazem auto do driftu, a seryjny silnik (75 KM) jest dla mnie za slaby.

Szukam juz od miesiaca silnika i osprzetu od Fiata 132, ale nie moge nigdzie go znalezc

Prosze o rzetelne odpowiedzi.


Pozdrawiam
  
 
wez do tego inne auto
  
 
A dlaczego inne?

Może roverek k16? To tak dla przykładu a tu temat o roverach w DF jest.


[ wiadomość edytowana przez: jacekes dnia 2006-11-11 13:48:59 ]
  
 
inne, bo w fiata ile by sie kasy nie wpakowalo na tego typu przerobki, to i tak nie bedzie dobrym driftowozem. do tego juz chyba lepiej jakies BMW e30 czy cos w ten desen, powiedzmy M3 czy jakies tego typu wynalazki sprawdzac sie beda duzo lepiej, a taniej to wyjdzie chyba...
A co do silnikow to moze FIAT 2300 R6?
  
 
lowrider i diftowóz?
jak masz worek kasy to mozesz bawic sie w roverki np 1.8 vvc albo stare (troche poprawione) fiatowskie 1.6, 1.8 lub 2.0 z 16v, ktore mozesz sobie jeszcze zaturbić. Wszystko zalezy jaka masz kase i do jakich "specjalistów" masz dostęp. btw chyba słabo szukasz silnika i osprzetu skoro tak dlugo to trwa bo tak zy inaczej musisz liczyć sie z remontem tc, przy okazji którego mozna znacznie go ulepszyc.
  
 
do wydania 5 kafli

dostep to Swiatek tuning. Zdaje mi sie ze dobrzy specjalisci, poza tym jestem mechanikiem amatorem wiec pewnie wiele bede robil samemu.

Poszukam jeszcze, ale na allegro ani ebayu od dawna nie ma takich silnikow. Anonse tez kiepsko.

Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2006-11-11 18:48:34, BorsukBDG pisze:
do wydania 5 kafli dostep to Swiatek tuning. Zdaje mi sie ze dobrzy specjalisci, poza tym jestem mechanikiem amatorem wiec pewnie wiele bede robil samemu. Poszukam jeszcze, ale na allegro ani ebayu od dawna nie ma takich silnikow. Anonse tez kiepsko. Pozdrawiam


Ze Swiatkiem byłbym ostrożny.
nic osobistego, ale są lepsi od niego. Znacznie. Obecnie zszedł na psy. Bez obrazy, ale mam nieprzyjemne doswiadczenia po tym jak kumplowi zrobił głowe z wałkami do 2.0/16V. Nijak to nie chciało jezdzic. Wałki dał jakies z kosmosu a miał zregenerowac te co były (tipo 16V). mało tego. Prowadnice zaworowe popękane, zawory nie dotarte..
eeeeeee.... Robta co chceta !
Pozdrawiam.
  
 
ja wiem czy 5k to jest kwota za ktora mozna zrobic tak jak piszesz lowridera i driftowoz? zacznijmy od tego, ze raczej jedno albo drugie, bo albo hydraulika/pneumatyka albo zafias do driftu. sam zestaw hydrauliki/pneumatyki kosztuje troche kasy
pneumatyka na 4 poiduszkach to ok 10tys, hydraulika na 2 pompy to cos 6700-9200, a na 4 pompy to ok 10-13tys (www.chromowane.pl). do tego ten silnik... DOHC fiatowski + jego remont, to z tego co wiem, ok 3-5tys, co zdaje sie juz wyczerpuje twoj budzet.
  
 
własciwie to na allegro cały czas jest przynamniej 1 dostepny taki silnik, widac słabo szukasz
5kzł to bedzie Cię kosztowal silnik i jego remont, może wystarczy Ci jeszcze na dobre zasilenie tc (wtrysk lub gazniczki), a gdzie kasa na "zwalniacze", wzmocnienie budy, zawias?
  
 
szukasz silnika - prosze bardzo , moje ogłoszenie jest na giełdzie klubowej dostępnej dla każdego.
  
 
Podstawowy LowRider na 125p to wydatek rzędu 20-25kzł (15 zakładając że część sam zrobisz..

Driftowóz z sensem na bazie 125p to 10kzł (zakładając że duuuuuużo zrobisz sam)


Silnik z remontem to min 4kzl, zasilanie 1kzł, a gdzie jesio wzmacnianie go.

owszem można kupić silnik za 300zł i zrobić mu remont za 500zł... ale co to daje to chyba każdy jest świadomy.