Ciekawostka na temat naszych pasów

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Pozycja 8 w tabeli którą znajdziesz TU
  
 
Cytat:
2005-12-06 00:50:51, ZieMa pisze:
Pozycja 8 w tabeli którą znajdziesz TU


tez mi ciekawostka..nie od dzis wiadomo ze mechanizm zapinania pasow czesto sie zacina i nie zastrzaskuje wlasciwie po wsadzeniu w uchwyt
  
 
Co z tym można zrobić?
pzdr
  
 
Cytat:
2005-12-06 07:58:21, gadas pisze:
Co z tym można zrobić? pzdr



Mozna kupic nowy, mozna rozebrac i przeczyscic/przesmarowac (ale nie wiem jak sie do tego zabrac ), albo tak jak ja - po prostu pomajtac pasem kilka razy az dobrze zaskoczy.
  
 
Cytat:
2005-12-06 09:57:28, QLogic pisze:
albo tak jak ja - po prostu pomajtac pasem kilka razy az dobrze zaskoczy.


Dobre, dobre i skuteczne
  
 
Cytat:
2005-12-06 00:50:51, ZieMa pisze:
Pozycja 8 w tabeli którą znajdziesz TU


Jak zwykle se poczytałem w językach....
P.
  
 
Cytat:
2005-12-06 00:50:51, ZieMa pisze:
Pozycja 8 w tabeli którą znajdziesz TU

Przydałoby się tłumaczenie, bo nie wszyscy są poliglotami
  
 
Risk of injury. The locking device of the safety bell can be defective, not providing the expected safety anchorage.

ryzyko odniesienia obrażeń. Mechanizm zatrzasku-zapięcia pasów bezpieczeństwa może być wadliwy, nie gwarantując odpowiedniego wystarczającego mocowania pasa.


[ wiadomość edytowana przez: Robert_S dnia 2005-12-06 13:46:16 ]
  
 
Ciekawe
Moje auto jest jednym z ostatnich w produkcji - składania w Polsce.
Oczywiscie mam nr VIN z Korei
Ale poczatek do tej numeracji na tej stronce zaczyna sie od 2 czyli potem wyprodukowano jeszcze 700000 nadwozi

Ciekawe

[ wiadomość edytowana przez: maltoron dnia 2005-12-06 19:11:12 ]
  
 
A mnie żona zapinkę na pasie przekręciła w drugą stronę (do drzwi) i teraz ni cholery nie idzie jej obrócić na pasie.
  
 
Cytat:
2005-12-06 20:32:10, piotr_ek pisze:
A mnie żona zapinkę na pasie przekręciła w drugą stronę (do drzwi) i teraz ni cholery nie idzie jej obrócić na pasie.


Niektóre kobiety to mają talent do takich rzeczy, a potem sie męcz człowieku
Jest to do zrobienia, ale wymaga użycia troche siły.

-----------------
czasem tu zaglądam
  
 
Cytat:
Co z tym można zrobić?


Popsikać do wnętrza zatrzasku WD-40 . Pomaga w 98% . U mnie po 1 krotnym zastosowaniu WD-40, zatrzask działa bez zastrzeżeń już od ponad 2 lat
Temat był już parę razy wałkowany na forum.
  
 
Cytat:
2005-12-06 21:08:15, tommi-j pisze:
Popsikać do wnętrza zatrzasku WD-40 . Pomaga w 98% .



A potem kurtka i ubranie w tlustych plamach po wspanialym WD...

Wole sobie pomajtac - efekt taki sam
  
 
archiwum jednoznacznie i moje doswiadczenie tez pokazuje, ze wd-40 zalatwia sprawe na amen - psika sie i dziala!
  
 
Cytat:
A potem kurtka i ubranie w tlustych plamach po wspanialym WD...
Wole sobie pomajtac - efekt taki sam



Nikt Ci nie każe wlewać 0,5 litra WD-40 do zatrzasku. Wystarczy naprawdę niewielka ilość. Przez lata w zatrzasku zbiera się brud i przez to zatrzask się zacina. Odrobina WD rozpuszcza ten brud i zatrzask działa jak nowy. A po kilku zapięciach na klamrze ani śladu WD .
No ale skoro lubisz sobie pomajtać.....
  
 
Ja po zakupie auta juz chciałem rozbierać ten mechanizm
-zaczełem tam śrubokretem dłubać i doszedlem do wniosku ze
tylko moge to rozwalić -to se profilaktycznie psiknąłem
PENETRANTEM-czy innym WD-40 jeżdze juz tak rok i zawsze za
pierwszym razem zaskakuje

Myśłe że ta metoda jest całkowicie skuteczna

A swoją droga niewiedziałem że ESPERO TO ARANOS
  
 
u mnie tez tak mam, ale jak go kupilem to dzialalo normalnie , teraz sie dopiero zepsulo , ale pomajtanie pomaga
ps. espero to moze i aranos , a poloneza w holandi phali jako DAEWOO DALIA czy jakos tak
  
 
U mnie było tak: u kierowcy zacinał i nie chciał wyjść musiałem się zawsze szarpać a u pasażera to puszczał. Kupiłem nowe uchwyty.