Nie cierpie straży miejskiej

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Dzisiaj dostalem mandacik 100 zlociszy za wjechanie w uliczke osiedlowa gdzie byl znak zakaz ruchu.Bylo pod spodem ze nie dotyczy mieszkancow itd.itp.Czarne koszule byly nieugiete i nie bylo tlumaczenia ze jestem tylko biednym studentem i jechalem do tego bloku do kolegi .Nie cierpie tych straznikow,Zamiast zajac sie czyms pozyteczniejszym jezdza i zakladaja blokady albo lapia takich nieborakow jak ja Pozdrowionka

ja tez ich nie lubie. A codziennie jezdze do pracy glowna ulica po ktorej jedzic nie mozna, bo ponoc deptak i czesto sie do mnie dowalaja... i czesto musze idiotom tlumaczyc, ze mam pozwolenie. ale generalnie jak mi taki ciul macha lizakiem, to go zlewam i jade dalej. zawsze moglem nie zauwazyc. Po co w ogole ta formacja istnieje? Do blokad i brania lapowek chyba.... Podobno pracuje tam sporo ludzi, ktorych nie przyjeto lub wywalono z policji. Tak stwierdzil policjant kiedys....

Ja tez mialem przeboj z czarnymi.
Za parkowanie- tak juz poza znakiem parking, nikomu nie wadzac- i jak wszyscy stalem.
Po prostu pod uczelnia jedna, taki tlum ze nie byulo gdzie stanac, ja egzamin, spiesze sie, no i stanolem.
Wrazam a tu mandacik za szybka- rozesmialem sie, wyjolem, i otwieram fure, a tu leci do mnie(spieszyl sie jakby go w piety palilo).
Dzien dobry, dziendobry, pogadalismy- a on ze do samochodu zaprasza- a tu mandacik, na poltorej stowki, + PKTY karne(za parkowanie-az zdziw)
Maglowalem sie z nimi pol godziny chyba, ale nie dalo rady - musialem zaplacic!
Zawsze skubancy tam przyjezdzaja w sobote/niedziele, jak ludzie zaocznie maja zajecia. Wiadomo, zaoczny, placi za studia, jezdzi autem, to ma z czego placic!
Zawsze od poniedzialku do piatku jest jeszcze wiekszy hardcore na tym parkingu, i wtedy ich nigdy nie ma!