Co oznacza literka "i"

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak w temacie. Co może oznaczać literka "i" po nazwie modelu? Zobaczyłem to gdy szukałem różnych danych o ładach i wypatrzyłem np. takie nazwy: lada 2115i, 21093i, 2110i itp. Co oznacza ta literka? Będę dźwięczny. Miły

i - injection - wtrysk

ja mam "łada samara 1500i"

Tak myślałem, że chodzi o wtrysek, ale chciałem się upewnić.
A w takim razie co oznacza cząsteczka "MP" jak jest "MPI"?

SPI - single point injection - wtrysk jednopunktowy
MPI - multi point injection - wielopunktowy

A teraz trochę z innej bezcki, ale tylko trochę, myślę, że nie trzeba zakładać osobnego tematu.
Powiedzcie mi jeszcze Panowie na czym polejają silniki Wankla? Budowa, czym się różnią od zwykłych?? W jakich zazwyczaj przedziałach pojemnościowych występują? Czym się charakteryzują? Po prostu opiszcie mi silniki wankla, bo jestem tu kompletnie zielony