| Sortuj wg daty: rosn±co malej±co |
Mokry Mi³o¶nik FSO Poldzo/VW Gragów | 2005-03-26 01:12:12 Mo¿e pu¶ci³a Ci która¶ za¶lepka kana³u wodnego w bloku lub zgubi³e¶ korek spustowy w bloku. |
adams4lta Mi³o¶nik FSO By³o sobie 125p Warszawa | 2005-03-26 01:23:20 Rozumiem ze nie koniecznie pekl mi blok?? Cisnienie jest, fiacik mknie jak szalony... Czyli najlepiej zrobic to na kanale??? |
Mokry Mi³o¶nik FSO Poldzo/VW Gragów | 2005-03-26 01:27:09 No ja nie wiem co tam siê u Ciebie podzia³o, ale raczej blok jest ca³y te za¶lepki czêsto puszczaj± .... to tylko moje przypuszczenia
[ wiadomo¶æ edytowana przez: Mokry dnia 2005-03-26 01:27:30 ] |
adams4lta Mi³o¶nik FSO By³o sobie 125p Warszawa | 2005-03-26 01:35:45 ufffffff, mam taka nadzieje... Juz mialem lzy w oczach bo kuzwa tak ladnie i pieknie smigal a tu...prosze jaka lipa sie stala Dzieki za podpowiedz. Sprawdze rano jak to wyglada. Dam znac co i jak... POzdrawiam. |
adams4lta Mi³o¶nik FSO By³o sobie 125p Warszawa | 2005-03-26 08:48:21 No i okazalo sie.... walnal brok w okolicach 2 cylindra... Woda leci z pod niego ciurkiem W sumie lepsze to niz pekniety blok... Teraz pytanie czy dzis gdzies dokupie brok w Warszawie? czy to jest ogolnie dostepne czy juz rzadko spotykane? Czy w 1,5 i 1,3 sa takie same broki?? |
Mokry Mi³o¶nik FSO Poldzo/VW Gragów | 2005-03-26 09:06:30 Broki s± ogólnodostêpne, przynajmniej w Krakowie W silniku 1,5 s± dwa rozmiary broków du¿y i ma³y. Co do 1,3 to nie mam pojêcia. |
adams4lta Mi³o¶nik FSO By³o sobie 125p Warszawa | 2005-03-26 10:58:24 Kupilem komplet na caly silnik za 11zeta. Mam teraz problem bo majster sie zalal i nie moge go obudzic Nie wiem czy to do 1,3 czy 1,5, sprzedawca tez nie wiedzial ale stwierdzil ze bloki tych silnikow roznia sie tylko srednica cylindrow... Moze bedzie pasowalo... |
Mokry Mi³o¶nik FSO Poldzo/VW Gragów | 2005-03-26 11:05:23 No to chyba nie poje¼dzisz przez ¶wiêta bo na kacu to nie za dobrze idzie robota |
adams4lta Mi³o¶nik FSO By³o sobie 125p Warszawa | 2005-03-26 11:08:22 Dobra panowie napiszcie mi instrukcje jak to sie wyjmuje i potem montuje nowy....
czym sie to wbija? Prosze.... o pomoc. |
pablo_fso Mi³o¶nik FSO R.I.P. Polonez Atu p ... Wola | 2005-03-26 15:09:56
heh, wlasnie dzis przed chwil± wybada³em wyciek p³ynu tak samo przez broka ... tylko ze teraz nie mam akurat czasu tego robic ale przynajmniej juz wiem gdzie naprawiac, ale jakies 3-4 lata temu wymienia³em juz broka, instrukcji nie podam ale z tego co pamietam to brok by³ tak przegnity, ¿e wystarczy³o wbiæ w niego ¶rubokrêt podwa¿yæ i wyci±gn±æ, a samo w³ozenie to nic prostszego, ja bodaj m³otkiem do wbi³em .. |
adams4lta Mi³o¶nik FSO By³o sobie 125p Warszawa | 2005-03-26 15:16:18 hmmmmm chodzi o to ze u mnie tez jest dziura, po kawalku sie rozsypuje ale nie mozemy wyjac brzegu. Trzyma sie jakby byl zespolony z blokiem. Kombinujemy nawet lycha z rurka jako przedlozka no ale nadal nie chce wyjsc. Z pozostalych 3 brokow 2 sa mokre, ale nie maja dziur. Wymieniac?? Kurde z tego leci jak cholera ciurkiem z tamtych ledwo co sie krople pokazuja... Robiczyc wszystko??? |
LifeGuard Mi³o¶nik FSO Fiat 125p Personal E ... Warszawa | 2005-03-26 15:28:49
Pytanie retoryczne..
Robiæ... Bedzie ci sie chcia³o potem znowu wszystko od nowa rozk³adaæ ¿eby sie do nich dostaæ jak zacznie kapaæ... Lepiej mieæ to z g³owy. |
adams4lta Mi³o¶nik FSO By³o sobie 125p Warszawa | 2005-03-26 17:24:46 dobra jezdzi i nie kapie... Chyba jest ok.... |
rafaelka Polonez ATU PLUS ¦widnica | 2005-04-21 20:49:50 hello..mam problem z plynem chlodniczym..ubywa mi go w dosyc sporych ilosciach...wycieku nigdzie nie widac...znajomy mechanik mówil ze to uszczelka pod glowica ale ja nie jestem tego pewien..silnik pracuje bez zarzutu...ostatnio wymienilem termostat...jakies 3 tys km temu wymienialem w ASO uszczelke pod glowica....czy ktos mial podobny przypadek? prosze o pomoc w wyjasnieniu problemu ....dzieki |
JerryP Mi³o¶nik FSO Astra1,7CDTI, Fabia, ... Sulejówek | 2005-04-21 21:09:12 Czy szuka³e¶ w archiwum za pomoc± wyszukiwarki By³y ju¿ o tym tematy.
Je¶li nie masz wycieków to albo masz p³yn pod dywanem (wyciek z nagrzewnicy) albo spalasz w cylindrach. U mnie w ub.r. od czasu do czasu wypluwa³o p³yn ze zbiorniczka wyrównawczego i nawet nie wiedzia³em kiedy. |
MARKHEIM (S) Mi³o¶nik FSO 4 Warszawy i Mary Ce ... Milówka | 2005-04-21 21:15:52 Je¿eli p³yn przedostaje siê przez g³owicê cylindrów, to mo¿na to ³atwo sprawdziæ. Albo po wyjeciu bagnetu z silnika, olej masz rozcieñczony, i widaæ kropelki wody, albo pod korkiem olejowym masz nagromadzon± wodê, która skropli³a siê z postaci pary.
Mo¿na te¿ co¶ takiego ³atwo sprawdziæ. Uruchom zimny silnik i odkrêæ korek od ch³odnicy. je¿eli po przegazowaniu zaczn± wydobywaæ siê pêcherzyki powietrza, to sprawa jest oczywista. Przedostaj±ca siê woda (czy p³yn) do cylindrów jest szkodliwa i grozi zatarciem silnika. |