Jednak nie Supra...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
podczas poszukiwan autka przewijalo sie wiele mozliwosci (miedzy innymi super okazyjnie mercedes S klasa coupe 5000ccm) ostatecznie jednak w garazu stoi Toyota Celica 2.2GT...niezle autko chociaz jeszcze nie do konca odkryte))nasze wspolne zycie zapowiada sie interesujaco...Dzieki wszystkim za rady odnosnie supry.. i kto wie... moze za jakis roczek...
  
 
Gratulacje! Podoba mi się Twoje stwierdzenie " moze za jakis roczek" Hehe... sam zmieniam jak na razie auta praktycznie co roku... w tej chwili jeżdżę już piątym... ale tym razem mam nadzieję, że to jeżdżenie potrwa trochę dłużej niż rok.

Skoro jesteś z Rybnika to zapraszam na jakiś śląski spocik, jak tylko będzie. Może niedługo koledzy z naszych okolic wreszcie się obudzą i coś wykombinujemy...
  
 
no ale taka celinka tez niczego sobie , w sumie to podjąłeś słuszny wybór
gratuluje
  
 
Fajne autko

Tylko czy ten silnik 2.2L nie jest zbyt mulowaty w porownaniu np.z 2.0 (3S-GE / 3S-GTE)??
  
 
Hmmm no to gratuluje wyboru
2.2 motorek ma 175KM??
Jeżeli tak to całkiem fajnie musi jeździć
Niezapomnainych przejażdżek
  
 
Cytat:
2004-02-09 13:15:54, CarinaGTI pisze:
Hmmm no to gratuluje wyboru
2.2 motorek ma 175KM??
Jeżeli tak to całkiem fajnie musi jeździć
Niezapomnainych przejażdżek


Z tego co pamietam to..
2.2 GT:
136KM(100kW) przy 5600obr/min; Max moment obr. 196 przy 4000obr/min

2.0GT (bez Turbo):
175KM(129kW) przy 7000obr/min; Max moment obr. 186 przy 4800obr/min

Hmm wiec ciezko powiedziec ktory lepszy... niby 2.2 mniej KM ale wiekszy moment.. a 2.0 ma wiecej KM ale mniejszy moment i przy wyzszych obr.
  
 
Witam posiadacza Celiny! w klubie i do tego ziomal!!!!!!
  
 
grunt że witamy w klubie!!!

fajna te Ceilnka, zagduje że import z USA,
silnik taki mniej wysilony niż 2.0, to i trwałość powinna być wieksza.
  
 
Nie no co do KM to w papierach jest 187 chyba...ale niejsza z tym. Jest z USA a silnik jest duzo lepszy od 2.0 bo tez taka w garazu stala u mnie dosc ladny okres czasu. Jak tak jezdzi 187KM to jak jezdzi 350KM (Supra) to musi byc odrzutowiec jakis) dzieki za gratulacje i do nastepnego postu.POzdrawiam
  
 
Jednak silniczek nieco wysilony fajne ma parametry.
  
 
no ej autko mamy dopiero od 4 dni a juz jakis koles sie pytal czy te auto jest po tuningu. Jak sie dowiedzial ze nie to zaoferowal sie jako fachowiec co tam ma warsztat jakis i w tuningu sie specjalizuje i jak powiedzialem ze 2.2 silnik to powiedzial ze wrzuci 1 sprezarke i mamy lekkie 300KM... co myslicie?
  
 
Cytat:
2004-02-11 20:44:16, Goro pisze:
no ej autko mamy dopiero od 4 dni a juz jakis koles sie pytal czy te auto jest po tuningu. Jak sie dowiedzial ze nie to zaoferowal sie jako fachowiec co tam ma warsztat jakis i w tuningu sie specjalizuje i jak powiedzialem ze 2.2 silnik to powiedzial ze wrzuci 1 sprezarke i mamy lekkie 300KM... co myslicie?



On się chyba specjalizuje w tuningu pod maską, bo powinien wiedzieć po wyglądzie autka że nie było żadnego tuningu wizualnego

300 KM brzmi fajnie, tylko sam sobie odpowiedz czy tego potrzebujesz. Czy bierzesz udział w rajdach, czy tylko dojeżdżasz do pracy, itd, itp.
  
 
no w sumie tak... w zupelnosci mi wystarczy, ale ja robie takie motywy z autami ze (na przykladzie mojej celicy starej) dawalem nalepke z tylu 1.6 i czesto na skrzyzowaniu podjerzdzal koles jakims srednim passatem i mi kiwa... no to ja wtedy pobudzalem moj 2.0 litrowy silniczek z ile on tam mial 165 dzikich KM i mina kolesia *(przynajmniej to co dostrzegalem zza dymu za ktorym zostal) byla imponujaca... teraz tez bym se przykleil jakies 1.8 i z 300KM pod maska nawet jakies slabsze Porche'aki by wymiekaly... ech marzenia
  
 
Tia..., z tą turbiną to Cie koleś w trąbe ładuje bo to nie takie proste jak Ci powiedział ( 300 KM ), a co z resztą, bo turbina to nie wszystko .

Autko masz fajne,( 187 KM, sprawdź na chamowni, bo TT też maja po 330 KM ale w papierach ). Moja miała jak kupiłem 280
KM, a teraz.......... troszke więcej.

Pzdr.