MotoNews.pl
  

[126p] układ kierowniczy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam takie pytanko kumpel kupił parcha ostatnio i strasznie ciezko chodzi układ kierowniczy co trzeba by wymienic i jaki bylby prawdopodobny koszt naprawy chodzi mi o same części
z gory dzieki za odpowiedzi
  
 
1. zwrotnice do przesmarowania
2. zatarta przekladnia
  
 
jeszcze zapomnialem dodac ze luzy są
  
 
A czy czasem przy max skręcie albo na hamowaniach coś nie stuka? Bo jeśli tak to mogła się poluzować przekładnia na śrubach. A zwrotnice to zawsze warto przesmarować.
  
 
Mogę sprzedać komplet drążków z końcówkami, wszystko fabryczne.
  
 
a luzy w pionie czy w poziomie (jesli chodzi o koło)?
jak w pionie to łożysko dokrecić a jak w poziomie to gałki wymienić
  
 
A nie jest to po prostu krotki skret??
  
 
ja najpierw radzilbym pojechac sobie na kanal i zobaczyc...
  
 
Cytat:
2006-04-21 20:40:48, dejta pisze:
ja najpierw radzilbym pojechac sobie na kanal i zobaczyc...


Może lepiej na silownię
  
 
juz jest troche lepiej wymienilismy dwie koncówki drążków i troche przesmarowalismy zwrotnice ale nie do konca nie bardzo chce smar wchodzic ktos wie ile moze kosztowac smarowanie w punkcie wymiany oleju, pod cisnieniem moze by przeszło
  
 
u mnie za smarowanie pod ciśnieniem całe 10zł i robią na miejscu. drognostka
  
 
Cytat:
2006-04-22 21:25:29, Try3ek pisze:
u mnie za smarowanie pod ciśnieniem całe 10zł i robią na miejscu. drognostka



Czym smarują?
  
 
osobiście nie byłem jeszcze, sam sobie smaruje, ale z tego co wiem to zielony smar do łożysk itp