| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
PiotrS LOB WETERAN ![]() LO016 Gdańsk | 2004-02-17 19:34:13 A jak zapalasz auto?:
1. wkładsza kluczyk, 2. przekręcasz prawie w pozycje start, 3. zapalają się kontrolki, 4. odpalasz, czy ? 1. wkładsza kluczyk, 2. przekręcasz prawie w pozycje start, 3. zapalają sie kontrolki 4. czeksza, aż niektóre z nich zgasną i pozostaja kilka (3-5 sekund), 5. odpalasz. ??? Napisz. [ wiadomość edytowana przez: piotrs dnia 2004-02-18 09:09:15 ] |
PiotrS LOB WETERAN ![]() LO016 Gdańsk | 2004-02-18 09:18:00 Ta żólta kontrolka to jest koncówka autodiagnostyki auta. Ma za zadanie zapalić się podczas jazdy gdy jest coś nie tak z układem wtryskowym. Powinna zgasnąc po odpaleniu auta. Niestety nie wiem co może oznaczać jeśli się nie zapali po włozeniu kluczyka do stacyjki (może producent tego wogóle nieprzewidział?)
Na stronie LOB sa schematy elektryczne do omy, poszukaj tam, być może gdzieś brakuje styku do tej kontrolki i stąd problem. |
CzaRny3000 seria :) POZNAN | 2004-02-18 11:37:29 Pod maska po lewej stronie(strona kierowcy)jest puszka z przekaznikami.Jest tam taki jeden koleżka odpowiedzialny za pompe paliwa i cos jeszcze (nie wiem co ).Musisz go wymienic.Koszt to ok 45 zl w podrobce i ok 100 oryginalny.Ze starosci czy od wilgoci skleja sie i kontrolka sie nie zapala.Wystarczy go poruszyc albo kopnać Pozdr |
![]() rafal71 omega cd A hajnowek | 2004-02-18 14:01:19 dzieki czarny wlasnie tak mi sie wydawalo ze to cos wtym stylu,tylko nie wiedzialem gdzie to moze sie znajdowac. |
![]() rafal71 omega cd A hajnowek | 2004-02-18 19:15:35 tak strzal w dyche wlasnie przed chwila znowu mialem te sytuacje i podnioslem maske ''puklem'' w ten przekaznik i zaskoczyko,wielkie dzieki. |