MotoNews.pl

Pilna sprawa - potrzebne wasze porady

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
znalazłem ogłoszenie fiaciora :
Fiat 125p z silnikiem 2.0(gażnikowy) od fiata 132!!!!!!
Skrzynia fiat 131....krótsze biegi....
Zawieszenie :przód sportowe sprężyny,twarde amortyzatory
tył:3pióra ,tearde amory
kubły,pasy,kiera sportowa z nabą,halogeny,felgi 14ki, i wiele innych
blacha stan b.dobry...
B.dobre osiąg......
możliwośc sprzedaży bez halogenów,kubłów,pasów....i

co mam się zapytać właściciela, jakie zadać mu pytania aby wiedzieć ,że autko jest na prawdę w dobrym stanie ?
Nie jestem uzdolniony mechanicznie, więc za bardzo nie znam się
na tych sprawach ale myślę ,że dzięki wam na pewno dużo się nauczę
Zapytać go może jakie ma tylnie półosie ??
Jak odpowie ,ze od fiata 125 ( nie zmieniane na lepsze) tzn. że autko nie było katowane ,albo jest świezo po swap'ie - dobrze mówię ??
poza tym czy jest ktoś z Wawy albo okolic kto zna się na fiaciorach z silnikiem 2.0 ??

sprawa jest pilna bo chce się jutro z gościem skontaktować ,a jutro wyjeżdzam i możliwie ,że przejdzie mi koło nosa okazja

pozdrawiam

german

[ wiadomość edytowana przez: german dnia 2004-09-05 21:37:47 ]