Klakson - która wiązka ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witajcie.
Coś moje maleństwo chorzeje coraz bardziej. Od dłuższego czasu trąbka jej zaniemogła. Zdiagnozowałem brak przejścia między kostką pod kolumną kierowniczą a kostką w skrzynce bezpieczników w silniku
I teraz pytanie: czy ktoś wie, którą wiązką idzie przewód do komory silnika, prawą czy lewą ? I czy po drodze przechodzi jeszcze przez jakieś kostki czy idzie bezpośrednio ?
Nie chce mi się pruć deski w poszukiwaniu wiązki. Może ktoś przerabiał ten temat w Carinie ?
Nie wspomnę już o awaryjnych, które też wyzionęły ducha, ale to temat dla mnie na osobny doktorat.
Pozdro.
  
 
nie wiem czy dobrze myśle ale chyba główna wiązka idzie pod lewym przednim nadkolem i trza nadkole demontować-wiem że takowa wiązka tam jest
  
 
Właśnie w tym problem, że są dwie. I tak na oko ta prawa jest "ważniejsza". W prawej idzie na pewno całe sterowanie silnika od ECU i ABS, tylko pytanie co jeszcze ? Prawa wchodzi do komory silnika w okolicach podłużnicy, deczko nad nią.
Lewą wydaje mi się że lecą wszystkie sprawy związane z puszką bezpieczników koło akumulatora ale wolałbym się upewnić, bo obie wiązki mają punkt wspólny i cholera wie co tam skośnookie pokombinowały z drucikami
I tak trzeba chyba będzie poczekać na cieplejsze dni z demontażem nadkola. Co prawda trąba znajduje się wysoko w mojej skali wartości urządzeń pokładowych, ale jakoś przeboleję. Już mam ręce przymrożone
Pozdro.
  
 
Wiem ze w tej co idzie z lewej strony to idzie od halogenow od spryskiwaczy reflektorow(u mnie) el. regulacja swiatel przednich i prawdopodobnie chyba też klakson(horn)-jak ostatnio sprawdzalem instalke od halogeno i spryskiwaczy to tez widzialem że jest od klaksona ale na 100% nie dam sobie uciąć palca. Lewą idzie wszystko to co jest pod kierownicą( na tej całej blaszce są wyszczegolnienia niektorych, ale niektorych nie)
  
 
Znaczy się, czeka mnie prucie deski i nadkola Brrr...
Dzięki bardzo za info.
Aha, chyba nie wszystko spod kierownicy idzie po lewej. Według schematu kierunkowskazy przechodzą przez ten cały zespół złącz po prawej stronie i co nieco może też lecieć z prawej. Ale to na razie teoria po przygotowaniach do doktoratu z awaryjnych
Pozdro.
  
 
Cytat:
kierunkowskazy przechodzą przez ten cały zespół złącz po prawej stronie


kierunki lecą z prawej-jak sie czegoś jesazcze dowiem przy rozbieraniu u siebie to dam znać
Wiem anpewno że bezpiecznik od klaksona- jest w skrzynce przedziale silnika obok akumulatora 15A pod nim jest drugi 15A od świateł awaryjnych-są one naśrodku w skrzynce
  
 
Tak, puszkę w silniku już rozbroiłem Wiązka rozpoznana, tylko awaryjne mi wyskoczyły jak już miałem wszystko poskładane do kupy
Kurde, wierzyć mi sie nie chce żeby mógł gdzieś pęknąć przewód w wiązce Prędzej gdzieś na jakiejś złączce czy cuś...
No nic, walczymy dalej
Pozdro.