Pro cześci do modyfikacji silnika 903

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
cześci do 903 i nie tylko, ceny kosmiczne ale ciekawe rzeczy do sprzedania
Nie wiem czy dobrze że na ogólnym, jak nie to, to prośba do moderatorów aby przenieść temat

[ wiadomość edytowana przez: art126 dnia 2004-02-21 22:52:32 ]
  
 
No to 100 tys dolarów i biore sie za tuning malca z silnikiem 900

Ceny miażdzą
  
 
Cenki mnie dobiły i to ostro!!!
  
 
Panowie - patrzac na to z drugiej storny mozemy w Hmaeryce powiedziec ze sporo z nas jezdzi wlasnie ZFiatem 600!!!! Wyobrazacie sobie jakie wrazenie by to na nihg zrobilo? A jaeszcze jakby niektorzy powiedzieli jakie maja modyfikacje u siebei zrobione!!!!
Sprzedam Fiata 600 za $10.000 - WOW
  
 
Zuraw ale ty masz fiata 600 o mocy 54 koni ........
Ale silnik inny i chcesz 10 tys ja mam oryginał i chce 15
  
 
O kurde ceny mają kosmiczne....tzn jak dla nas
  
 
yyyy eeeee mmmm yyyy....
kozak...
szkoda ze takie ceny...
  
 
te ceby to są kosmiczne nawet jak nei dla nas...650 dolarów czy iles tam za 1 korbowód?do subaru na pewno są tansze,poza tym ciekaw jestem z czego one są bo kiedys slyszalem o korbowodach tytanowych robionych do malca na zamówienie i kosztowaly 1500 za komplet,a tu macie w przyblizeniu 3000 zł za jeden
  
 
WOW!! CENY
Pamiętam te korbowdy do malana tytanowe rzeczywiście cena oscylowała w granicach 1500 PLN.
  
 
Cytat:
Pamiętam te korbowdy do malana tytanowe rzeczywiście cena oscylowała w granicach 1500 PLN.


tytanowa prawie 2950zł za 1 sztukę - cena z Fiat 500 sport.

porządne korby, zawory i tłoki najtaniej jest zamówić z US - korby są robione na zamówienie, a tłoki i zawory dobierane z katalogów pod rozmiar lub też kute na zamówienie. ceny wychodzą dwukrotnie niższe niż u nas (a liczyłem to swego czasu przy mniej więcej równych cenach dolara i euro )