| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
MaciekGT Espero 1,8 CDX petro ... Warszawa | 2004-03-05 11:35:39 Noi mam juz wykresy z hamowni...
Seriia po wydechu miała 118k i 166Nm po wałku jest 126kM i 169Nm... ale nie przyrost jest istony ale jego charakter (jak wiecie niektórzy w fizyki) bo praca to pole pod wykresem a to zmieniło sie znacząco.. Obecnie moment powyżej 140Nm jest w zakresie od 2200-6200!!! powyżej 160Nm od 2800-5500!!!!!!!!!!!! Moc powyżej 120kM w zakresie od 5200-6300.... 100kM przekraczam już przy 4200.... przy odcięciu 6750 mam 120Nm i 115kM...... kurde turbo diesel nie ma lepszych wykresów.... Dodam może że po wstawieniu na pałę stożka od seicento (taki był akurat pod ręka) moc przekroczyła 130kM a moment 170Nm..... Ile to ma teraz do setki?............8s, 7,5s ??? co obstawiacie.. PS. Pomiar na Vtechu a więc wartośc momentu może byc "troszkę" zaniżona... |
MaciekGT Espero 1,8 CDX petro ... Warszawa | 2004-03-05 13:10:22 Stożek nic nie daje w autach seryjnych z seryjnym wydechem itd. U mnie zarówno silnik (głowica i wałek) jak i dolot i wydech jest zdecydowanie nieseryjny a więc do kompletu stożek z tym dobrze współgra... |
Zoltar Fajne Gdańsk | 2004-03-05 13:25:59 Tzn... Bez zestrojenia smtp5 ? Gratki. |
MaciekGT Espero 1,8 CDX petro ... Warszawa | 2004-03-05 14:48:42 Tzn? bo nie rozumiem, wyniki podane sa po strojeniu SMT5..... a stożek był włożony na pałę... bez specjalnego strojenia..
|
Zoltar Fajne Gdańsk | 2004-03-05 14:51:50 Nic, oczekiwałem na trochę więcej Może mi się chrzani, ale na poprzednim wałku było 130 i 177 lub 190 nm Wiem, że był zły. |
MaciekGT Espero 1,8 CDX petro ... Warszawa | 2004-03-05 15:31:56 Nie wiem nie znam sie ale chyba wyniki z przed ponad roku nie były obiektywne, poza tym jak napisałem Vtech troche zaniża moment...
Liczy sie przyrost...i to jest niezaprzeczalne |
Jadzwin Espero 2.0T / NUBIRA ... Krakow | 2004-03-05 18:13:39 Witam,
Niezle osiagi. A co do hamowni Vtechu to nie zaniza ona wyników. Jej pomiary sa zgonde z Polskimi Normami i normami ISO wiec nie mam mowy o blednych pomiarach... Pozdr Jadzwin |
MaciekGT Espero 1,8 CDX petro ... Warszawa | 2004-03-06 11:04:54 Nie słyszałem żeby były jakieś normy na hamownie.....? A norma iso to się dotyczy miar i jednostek... chyba że mówimy o normach iso z zakresu zarządzania firmami...? |
DrA eS ... | 2004-03-06 14:40:12 To ile w koncu do tej setki ?? I jak mierzone ??
Acha... zmierzysz 0-200 ?? Bo to mnie ciekawi najbardziej. [ wiadomość edytowana przez: DrA dnia 2004-03-06 14:41:10 ] |
MaciekGT Espero 1,8 CDX petro ... Warszawa | 2004-03-06 23:34:20
A co troszkę się "obawiasz"?.... Wyników nie mam bo jest za zimno, opony zimowe Barum zupełnie nie trzymaja przyczepności na jedynce i dwójce, praktycznie możne je mielić na całym zakresie obu biegów.... Tak czy siak stożek już mam, dolot szykuje mi Eltec i będzie ponad 130kM... a wtedy to juz na bank będzie poniżej 8 s do setki... Dzisiaj przejechałem się potworem, troszke faluja wolne obroty i leciutko drży silnik ale powyżej 1 tys.obr pracuje idealnie. Jest może troszkę głośniejszy ale coś za coś.... Generalnie tak jak wychodziło z wykresu, ciągnie równo od samego dołu i nie czuć jakiegość dopalu w trakcie... generalnie idzie pięknie aż do odcięcia.... Jak zrobi się cieplej to postaram się zrobic jakies pomiary... do 100km i może do 150 bo dalej to nie ma za bardzo gdzie.. w mieście |
DrA eS ... | 2004-03-07 00:12:36 Obawiam ?? Ani troszke Chodzi mi glownie o metody pomiarow bo ja korzystam wylacznie z Gtecha. Natomiast 0-200 i inne przedzialy to juz tylko stoper. Mozesz sprawdzic przedzial 40-150 bo to tez testowalem. Stabilizujesz predkosc przy 40km/h i pedal w glebe ( wyklucza to wplyw ruszania i tracenia przyczepnosci i rozciaga przedzial pomiaru zmiejszajac bledy odczytu ) - 13.5s Omesi to zabiera. 0-200 to 26s. 0-96 na Gtechu to ok 7.30s. Wszystkie pomiary na zimowkach. Czekam na wyniki |
piotr-ek | 2004-03-07 07:29:51
Ale tylko w zestawie z djodami, neonami i nalepkami |
MaciekGT Espero 1,8 CDX petro ... Warszawa | 2004-03-07 11:12:28 Dramar, wydaje mi się że moim atutem jest masa.... a więc start od zera ma dla mnie element przewagi nad twoim prawie 1,5 tonowym autkiem.... a tak poważnie to Barumy są z plastiku i nawet jak na 40km zapnę dwójke i dam do oporu to tez będę miał poślizg.... ALe nic spróbuję może dzisiaj.. jest cieplej to może sie uda... Bo na jedynkę to nie mam co zapinać bo kończy się przy 55km/h.. |
DrA eS ... | 2004-03-07 11:22:12
1630kg BTW... znalazlem dzisiaj dane dla Skody Fabi 1.9 TDI po dlubaniu w MTM. Moc 132KM/4200obr i moment 310NM/1700obr ( od 1500-3000 pow 280NM, w calym zakresie obrotow pow 200NM ). To tez ciekawe porownanie bo auto podobne wagowo. 0-100 : 9s 0-140 : 17,2s 0-200 : 43,5s |
SpeedR Była biała lodówka, ... Wawa/ Perth (Aussie) | 2004-03-07 13:21:40 Powiem Ci DrA, że jak sobie prześledziłem dane mocy i momentu w funkcji obrotów dla Twojego autka (poza tym dane zawierały opisy po wgraniu różnych programów, dla różnych mam wtrysku i zapłonu) to przyznam, że chylę czoła dla osiągów.
Charakterystyka momentu przebiega naprawde wyjątkowo równo Co do autka Maćka, to gratuluję przyrostu parametrów i życzę naturalnie jak najwięcej mocy i momentu podczas dalszych modyfikacji... jak i naturalnie tyleż samo zaangażowania Mam nadzieję, że jak już poważniej dłubnę swój motorek będzie można zweryfikowac poszczególne parametry dla jednostki 16- zaworowej. Koniecznie jednak musze wpierw zrobić zawieszenie, aby autko nie unosiło tak dramatycznie przodu przy starcie, i naturalnie podczas hamowania nie nurkowało. Myślę, że do poziomu mocy jaką uda się (miejmy nadzieję) "wykręcić" Jadźwinowi nie dorównam, ale uda mi się nieco poprawić parametry mojego silniczka. To bardziej eksperyment aniżeli "wojna o osiągi". Jak już pokrzywię korby i wał, to usmiechę się do kogoś po nowe części P.S Muszę zobaczyć jak na wolnych obr. pracuje autko Maćka, gdyż rozstrzygnie to mój dylemat na temat nowych wałków. Pozdrawiam - Speed R |