MotoNews.pl
  

BRC Blitz czy Just do Corsy B?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,
Właśnie dostałem oferte zagazowania Corsy b (1.4 8v monowtrysk). Instalka BRC (1650 z butlą w kole) ale BLITZ! Z tego co mówił gazownik to sprawdza znakomicie w starszych silnikach jak mój. Nie ma silnika krokowego tylko attuator. Co sądzicie? NIe lepiej zdecydować się na BRC JUST (200zł drożej). Mechanik powiedział że zdecydowanie poleca Blitza dla mojej Corsuni
  
 
wtrysk=sonda
sonda-elektronika=problemy

prosciej nie umiem

Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2004-06-12 20:21:30, szczegol pisze:
wtrysk=sonda
sonda-elektronika=problemy
prosciej nie umiem


Z tego co mówił gazownik to w BRC Blitz tez jest sterowanie elektroniczne?
Zresztą na stronie www znalazłem: "W systemie BLITZ dzięki połączeniu elektronicznej kontroli przepływu gazu poprzez sygnały z sondy lambda oraz wkomponowanym w zestaw elementom mechanicznym możliwe jest idealne dostosowanie mieszanki gazowej ..."
Zatem jak tu jest z tąelektroniką
  
 
BRC Blitz jest prosty i w miarę skuteczny. Jest to co prawda kontrolowany elektronicznie system ale totalnie analogowy. Zero programowania, zero cyfry i silników krokowych (może i dobrze nawet). Strojony na 3 PRkach i śrubie przed mikserem. Używam tego w moim Espero 1,5. Wadą jest złącze w attuatorze (na wsuwki) które wcześniej czy później się oderwie od uzwojeń . JA to zrobiłem tak że noźem do tapet dostałem się do urwanych uswojeń, wywaliłem owe wsuwki, do końcówek uzwojeń dołączyłem grube przewody i zalałem powstały ubytek żywicą epoksydową. Teraz granatem tego nie ruszy. Plotka niesie że to właśnie jedyna i najczęstsza usterka systemu. Z drugiej strony pewnie wielu użytkowników jeździ i nie wie ze im padł attuator bo poziom wiedzy elektroniczno/elektrycznej gazowników jest na poziomie -1. Blitz z padniętym attuatorem staje się po prostu systemem I szej generacji. Rezystancja attuatora jest około 10 omów. U mnie czasami stykało a czasami nie

[ wiadomość edytowana przez: pawol dnia 2004-06-22 15:49:11 ]