MotoNews.pl
  

Modyfikacje!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
HEJ!!!
Mam takie pytanko czy zalozenie stozka w yarisie 1000ccm moze cos dac... Moim zdaniem to nie jest gra warta swieczki wiec lepiej zainwestowac w cos innego

Tym czasem chcialbym Wszystkim podziekowac za Mile slowka aaa i jeszcze jedno Moj pies wabi sie BALTAZAR GABKA MISTRZ PATELNI CIETY JEZK

thnx i 3mka!!!


[ wiadomość edytowana przez: Wujek84 dnia 2004-03-10 08:52:18 ]
  
 
Czy da coś czy nie to kwestia tego co chcesz uzyskać zakładając.
Z resztą najpierw poszukaj na forum a potem zadawaj pytania, najlepiej kontynułując wątek.

A pytanie leci na techniczne.
  
 
zaoszczędź troche grosza i zamontuj turbine

1.0 Turbo - to by było coś

A tak na powaznie - to różnie bywa - stożek może nawet popsuć KM i moment obr...
  
 
seryjne 1.0 i stożek to ja bym się modlił aby nie było gorzej no i jeszcze jak chcesz to zamontować ?
  
 
zamontowac to to mozna. sam chcialem u siebie wiec sie dowiadywalem. ucinasz rure dolotowa do filtra i wsadzasz a nia stozek.... ja zrezygnowalem jednak. stwierdzilem ze to bez sensu...

tylko pytanie: co chcesz uzyskac? jak brzeczenie i syczenie to TAK a jak konie mechaniczne to NIE

ale szkoda silnika... lepiej kup se tlumiczek jak chcesz zmienic prace
  
 
napewno da troszke miejsca w portfelu. jak juz to zakladaj wkladke, chyba ze chcesz cos wiecej robic z ujeciem zimnego powietrza...
  
 
Jak zamontuje wkładke to zyska na elastyczności i na niskich obrotach. Moża również założyć do wkładki nadmuch zimnego powietrza co jeszcze poprawi osiągi. A co najważniejsze montarz wkładki nie zepsuje osiągów.
  
 
Ktoś może wie jak mam w carinie zrobić nadmuch zimnego powietrza do wkładki,bo wczoraj z 3 godziny w garażu przesiedziałem,ale ciężko cokolwiek wymyśleć,bo mało tam miejsca.Ktoś ma zimny dolot w 2.0?
  
 
Iceman Wysłany: 2004-03-10 10:52:44
Cytat:
Jak zamontuje wkładke to zyska na elastyczności i na niskich obrotach. Moża również założyć do wkładki nadmuch zimnego powietrza co jeszcze poprawi osiągi. A co najważniejsze montarz wkładki nie zepsuje osiągów.
.........................................................................
O jakiej wkładne piszesz Iceman?
  
 
A ktoś wie czy ma sens wymiana wkładki przy gazie? U mnie w puszce jest włożona rura pod wkładką w związku z gazem i niewiem czy ta wkładka to wogule coś robi czy tylko sobie wygląda
pozdrawiam...
  
 
Np. KN albo JR mokry filtr, wkladka sportowa jak zwał tak zwał.
Z nawiewem faktycznie jest u nas problem i mam ten sam kłopot. Jedynym sensownym miejscem jest miedzy chłodnicą a blachą albo z nad chłodnicy. Można jeszcze oczywiście robić chwyt z błotnika ale wiąże sie to z wycięciem chwytu na błotniku.
Trzeba by popatrzeć.
  
 
Cytat:
A ktoś wie czy ma sens wymiana wkładki przy gazie?


Oczywiście że ma sens czy masz LPG czy nie , nie ma to wiekszego znaczenia- Ja mam i jest oki dołki
  
 
Cytat:
Oczywiście że ma sens czy masz LPG czy nie , nie ma to wiekszego znaczenia- Ja mam i jest oki dołki


A może byś w takim razie mógł polecić jakąś konkretną wkłade do carinki
aa .I czy wymiana wkładki nie wiąże się z kolejną regulacją LPG?
pozdrawiam...



[ wiadomość edytowana przez: stoned_crazy dnia 2004-03-10 23:15:34 ]

[ wiadomość edytowana przez: stoned_crazy dnia 2004-03-10 23:21:01 ]
  
 
Ja mam wkładkę K&N i kosztowała 290zł.Do cariny i celicy GTi jest to samo.
  
 
?
Cytat:
I czy wymiana wkładki nie wiąże się z kolejną regulacją LPG



Wg.mnie wiąze się,ale co to za problem,montujesz wkładkę i jedziesz na regulacje.Dostarczonego będzie więcej powietrza,to niewiem,czy mieszlanikowa się sama wyreguluje
  
 
Jeśli chodzi o dolot/nawiew zimnego powietrza do stożka to można po prostu machnąć rurę pod zderzak i jazda. Jeśli ktoś obawia się o to czy wody lub innego syfu mu nie naleci tamtędy to mogę powiedzieć, że sam jeżdziłem w super deszczowe dni oraz w zaspach śnieżnych z duszą na ramieniu, chciałem sobie zatkać dolot np. pończochą (bo puszcza powietrze a syfek i deszcz zatrzyma), albo zdjąć tą rurę, ale dałem sobie z tym spokój, gdyż po jednej przejażdżce w ostrej ulewie zajrzałem do filtra i było tam sucho jak pieprz, co mnie zaskoczyło zupełnie, więc teraz się tym nie przejmuję Oczywiście rurka pcv jest gładka i ładnie podaje strugę powietrza, ale ja mam rurę z żebrami, dodatkowo wygiętą w łuk w kształcie S co tę strugę zwalnia, ale i zatrzymuje także ewentualne, niepożądane cząsteczki i wodę.
Widok tego rozwiązania znajduje się w moim profilu (zdjęcie 4).
  
 
Cytat:
Wg.mnie wiąze się,ale co to za problem,montujesz wkładkę i jedziesz na regulacje


W sumie żaden ..tyle że ja w kółko reguluje ten gaz .Jutro też go będe regulował przy okazji naprawy/wymiany reduktora.Już mnie sie niechce No ale jak co to czego sie nie robi
pozdrawiam...
  
 
Cytat:
2004-03-10 23:14:45, stoned_crazy pisze:
I czy wymiana wkładki nie wiąże się z kolejną regulacją LPG?
pozdrawiam...



Zawsze gdy wymieniasz filtr powietrza na nowy trzeba wyregulować instalację LPG. To podstawa bo mogą się dziać różne głupkowate rzeczy.