Nakładka na gaźnik

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, wie ktoś z was może gdzie i kto mi może wykonać TANIO nakładke na gaźnik pod filtr stożkowy?? Prócz Pana Węglarskiego (MAG Sport) który za tą impreze życzy sobie ok. 200 PLN... może ma ktoś z was do sprzedania? Dzięki wielkie za wszelką pomoc
  
 
filtr stozkowy w poldku... dobre sobie...
  
 
Może żenujące.... ale mam założony narazie na końcówke z puszki filtra (ściągnełem ten dyfuzor) i naprawde lepszy ma przewiew... i fajny pomruczek
  
 
Cytat:
2004-03-15 22:32:11, SPAjK pisze:
filtr stozkowy w poldku... dobre sobie...



Oj Spajk czepiasz sie - a może kolega chce wyciąć dziure w masce żeby filtr wystawał na tyle żeby się nie grzał... My byśmy na to nie wpadli przecież
  
 
Cytat:
2004-03-15 22:42:32, ZoMo pisze:
Może żenujące.... ale mam założony narazie na końcówke z puszki filtra (ściągnełem ten dyfuzor) i naprawde lepszy ma przewiew... i fajny pomruczek


Widze że się bardzo uparłeś...

Hmmmm.... Jak masz spawarkę lub znajomego z takową to wykożystaj obudowe std. - wytnij kawałek spodu z mocowaniem i przyspawaj do tego troche blacy i gotowe...

Ale ja i tak się zgadzam ze Spajkiem - że to jakaś pomyłka....
  
 
no nie ukrywam jestem uparty zwłaszcza jak widze a raczej czuje efekty... a co do twojej propozycjo Nomad owszem... to jest plan B...
  
 
Cytat:
2004-03-15 22:48:32, ZoMo pisze:
no nie ukrywam jestem uparty zwłaszcza jak widze a raczej czuje efekty... a co do twojej propozycjo Nomad owszem... to jest plan B...


Ja testowałem to rozwiązanie i w przypadku silnika poldka (przynajmniej mojego 1,6 GLISE ) lepszy efekt jest po zastosowaniu Sportowej (nie turystycznej) wkładki "Proton" a i basik jest taki sam... (po ciut zlym ustawieniu zapłonu włączyłem wszystkie alarmy w samochodach na parkingu - własnie dolotem a nie wydechem )
  
 
Też testowałem Protony... teraz przyszedł czas na K&N ponoć ich wkłądki (tzn K&N) są mierne stąd zamontowałem stożek... po protonie jedyne co mi zostało to w trzy i troche nagaru ale klang był dobry nie powiem....
  
 
oki to mam 2 pytanka...

1. Prałeś czasem tego Protona ???
2. Jak już się machnołeś na K&N to nie mogłeś kupic teko owalnego z wbudowaną nakładką ????
  
 
no właśnie bałem się w ogóle moczyć tego Protonika... chciaż mówili że tak się go czyści ale tylko na sucho.. pod kompresorem... a co do Rechargera z K&N to zadecydowała cena...bo pomyślałem 'co to zrobienie takiej nakładki i kawałek rury" a tu sie okazuje deczko schody ale na protonie miałem akcje że się dusił na niskich obrotach... sam nie wiem czemu
  
 
no to od końca:
1.ZAWSZE po wymianie filtra na spotrowy trzeba na nowo ustawiać skład mieszanki....inaczej ma za dużo powietrza...
2.Heh tak to bywa... na jednym się oszczędza....na innym dokłada...
3.NIGDY powtarzam NIGDY nie przedmuchuj sprtowego filtra kompresorem... równie dobrze możesz go od razu wyrzucić...
(pisał o tym chyba węglarski więc nie chce sie tu rozpisywać)
4.Sportowe filtry się pierze... najpierw do miski z letnią wodą żeby odmokło, ptem specjalnym szamponem (można to chyba tak nazwać), wysuszyć i pózniej nasmaroeać (polać) specjalną oliwką
(zestaw szampon + oliwka to ok 50zł za Jacky'ego - styka na conajmniej 3 prania)
I wtedy te filtry mają dożywocie w samochodzie... Inaczej wkrótce będziesz miał ze stożka to samo co z protona...
  
 
No to już jestem ździebko mądrzejszy.... co do K&N qpiłem zestaw do mycia... coś a'la ekstrakcyjna plus oliwka... fajnie wszystko chul...najbardziej cieszy że nie musze czekać pół dnia na zebranie kucyków jakie one są takie sa ale odkąd mam kn nieco żwawiej się zabierają do pracy z niskich obrotów.... dzięki za info
  
 
No to się cieszę że mogłem ci pomóc ... ja niestety przesadziłem z tuningiem silniczka na moc (tak wiem że to prawie nie możliwe... i uprzedzam pytania - jeszcze jeździ )... i chodzi mi teraz jak auto z turbiną do 3,5k obrotów jest b.spokojny (czasem nawet aż za spokojny) a po przekroczeniu tej wartości następuje gwałtowny wzrost mocy i nieźle wciska w fotel (musze se załatwic Interki )...
  
 
a co nagrzebałeś w silniku jeśli można.... a co do inter-g fajne foteliki ale na ostaniej giełdzie w gliwicach życzyli sobie za 2 szt. 500 zl heheh
  
 
Jeśli chodzi o ostatnie zmiany - złożenie z częsci z 3 gażników jednego na ciekawych dyszach

W gdańsku są tańsze za 2 przednie 200-300 zł za kmpl.ok400-450