Prosze o pomoc ludzi z krakowa.

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
bardzo bym prosil kogos kto mialby ewentualnie wolna sobote, czy ktos bylby sklonny pomoc?- i zna sie troche na samochodach marki fiat 125p rok 1974. jakos kogos ze znajomym ktory ma kanał - kogos kto sie zna troche na tych autkach i wie co najczesciej pada mechanika - podloge zeby zobaczyc itd - ogolnie ocenic stan pojazdu . . .- PROSZE O POMOC !

ja moge pomoc ale nie mam za bardzo kanalu niestety. ale zawsze mozna cos wykminic. a o co chodzi???

thx goorek - ano chodzi o to ze jest df rok 74 do kupienia z gazem, 1 cm bitexu na podlodze garazowany itd - sruty tuty . . .trzeba by go oblookac. . . a nie za bardzo ja jestem mechanik - i tak zeby ktos to ze mna zobaczyl podpowiedzial . .kanal to mozna gdzies podjechac na jakas stacje czy do jakiegos warsztatu - tylko ja nie znam miasta ani nic . . .bedziesz mial czas w sobote ?

gdzie ten kant stoi?? Goorek - koło ciebie jest kanał ogólnodostępny - wjazd 2 zł

powiedz kiedy masz czas bo kolo mnie i goorka jest kanal dostepny za 2 zlote za godzine i moznaby tam podskoczyc.tylko ja np.mam malo czasu ale jak sie jakos w trojke zgramy to moze cos z tego bedzie...

no ze mnie mechanik to jak z koziej dupy trabka ale w trojke czy czworke to juz moze cos wykminimy ) no wiec stas co i jak???

musze jutro jeszcze przedzwonic do kolesia - obliczyc koszty podrozy i niech on mi na Boga przysiega ze wszystko co mowi to jest prawda - bo jak nie o rwiemy mu jaja - dzieki - Chlopaki - pociagiem bede jechal i bylbym w kraku chyba o 10 40 czy cos takiego . . . ;] - zadzownie jutro do koelsia i obgadam dokladnie sprawe to sie umowimy - Dziekuje

ok tylko wez pod uwage ze ja w weekend pracuje,takze jak cos to gdzies 8 rano mnie uządza